כסף וצרכנות
רשת קרפור מעלה מחירים: אלו מאות המוצרים שהתייקרו
אחרי שפרצה בסערה לישראל הבטיחה רשת קרפור שהמחירים הנמוכים שלה יישארו כל השנה - אבל כבר שבועות ספורים אחרי ההשקה גילו ב"תכנית חיסכון" בערוץ 12 שהמציאות שונה. השוקולד המריר התייקר ב-41%, הפסטה ב-35% ואלה רק דוגמאות קטנות ממאות מוצרים שעלו דרמטית במחיר. ברשת הגיבו שמדובר במוצרים שהמבצע עליהם בוטל
עליית המחירים של המותג קרפור: אחרי שהשיקה את סניפיה החדשים בישראל לפני כשלושה חודשים התחייבה הרשת הצרפתית להוזיל את יוקר המחייה בישראל ולהביא לירידת מחירים.
אלא שבדיקה שערכה "תכנית חיסכון" בחדשות 12, חשפה את הפער בין ההבטחות למציאות - עלייה חדה במאות מוצרים מהמותג הפרטי שלהם שאמור היה להביא את בשורת יוקר המחייה.
על פי אתר פרייסז להשוואת מחירים קרפור העלתה מחירים בסניפי קרפור סיטי ב-271 מוצרים של המותג הפרטי בשיעור של 16% בממוצע.
כך למשל מצאו ב"תכנית חיסכון" שהמחיר של שוקולד מריר שעמד בתאריך ההשקה על 4.90 שקלים, עלה השבוע ל-6.90 שקלים - התייקרות בגובה 41%. פסטה של מותג קרפור התייקרה מ-2.90 ל-3.90 שקלים - עליה של 34.5% וגם משחת שיניים לילדים התייקרה ב-4.50 שקלים לכ-6 שקלים, עלייה בשיעור של 31%.
בקרפור טוענים שמדובר בביטול מבצעים וחזרתם למחיר הקודם. ב"תכנית חיסכון" מצאו כי ברוב המוחלט של המוצרים שהתייקרו, מדובר בעליית מחירים של מוצרים מיום ההשקה, על רובם לא נתלה שלט מבצע/מחיר קודם אלא פשוט מדבקת מחיר. אם תגיעו היום לסניף, תראו שמדובר במחיר חדש.
עוד ב-
תגובת רשת קרפור לחדשות 12: "קרפור מציעה מגוון מבצעים מתחלפים ואטרקטיביים המשיאים ערך רב לקהל הלקוחות. המחירים המוצגים בכתבה מייצגים את סיום המבצע, לאחריו חזרו למחיר המקורי, שגבוה בשקל אחד בלבד. אפקט קרפור הביא לירידות מחירים רוחביות בקרב רשתות השיווק בישראל ואנו מברכים על כך. אנו מזמינים את הציבור להתנסות במוצרי קרפור באיכות אירופאית ובמחירים מנצחים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.לא היה זול מהשנייה הראשונה (ל"ת)וגם לא צרפתי 08/2023/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.קרפור-עוד אחת מהונאות השוקאיל 08/2023/12הגב לתגובה זו1 0קרפור היא לא יותר מהונאת ציבור נוספת. על גב יינות ביתן ומגה הקורסות בנו לציבור ציפויות שהינה הינה מגיעה הבשורה מצרפת. מוצרים עם ניחוח ומחירי חול. אלא שהאמת התגלתה מהר מאוד. כמה מוצרים מוזלים, אותם עובדים עצלים וחצופים, וכל יתר המוצרים במחירים מפולפלים. לסיכום: שום בשורה צרכנית אלא יותר אחיזת עיינים על חשבון הצרכנים.סגור
-
3.כל כך צפוי - זה תמיד קורה - יש לעשות חרםאזרחית 08/2023/12הגב לתגובה זו1 0תמיד מבטיחים זול, נכנסים לארץ רואים את החזרות, ומצטרפים לחגיגה. אזרחים צריכים להגיד עד כאן. מעכשיו לקנות או לייבא מחולסגור
-
2.מבצעים ,זלמן 08/2023/11הגב לתגובה זו0 0מזג האוויר בארץ שונה מפריז, שם יודעים לשמור על המזג. כאן אין מי שישמור על מזג האוויר. לכן מבצעים נגמרים עוד לפני שמתחילים.סגור
-
1.אולי צריך להראות את הכוח שלנו ופשוט לא להיכנס לשם (ל"ת)רן 08/2023/11הגב לתגובה זו0 0סגור