השוק

רדקום שוברת שיאים: סוגרת רבעון 16 ברציפות של עלייה בהכנסות

רדקום, שעוסקת בניהול רשתות סלולר מדור 5 בענן, סגרה רבעון 16 רצוף של עלייה בהכנסות על רקע המעבר של רשתות הסלולר לדור החמישי; בניגוד למגמה בוול סטריט המניה עולה 
ניצן כהן | 
אייל הררי מנכל רדקום (צילום יחצ)
רדקום הישראלית פרסמה היום (רביעי) דוח טוב שמציג 16 רבעונים רצופים של עלייה בהכנסות. בניגוד למגמה הכוללת במסחר בניו יורק, מניית רדקום עולה בכ-1% לאחר פרסום הדוחות.
מנתוני החברה עולה כי ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב-12.4 מיליון דולר, בהשוואה ל11.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון השני בכ-800 אלף דולר או 5 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 1.3 מיליון דולר או 9 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2022.
הרווח הנקי על בסיס Non GAAP הסתכם ברבעון השני של שנת 2023 בכ-2.1 מיליון דולר, או 13 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non GAAP אפסי ברבעון השני של שנת 2022. נכון לסוף חודש יוני היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 78.3 מיליון דולר, ללא חוב. 
אייל הררי, מנכ"ל רדקום, ציין כי "ברבעון הזה שברנו כמה שיאים פיננסים של כל הזמנים והמשכנו להשקיע בפתרונות שלנו שיובילו לצמיחה עתידית. ההכנסות ברבעון השני הן 12.4 מיליון דולר, רבעון שישה עשר ברציפות של צמיחה בהכנסות.
"שיפרנו באופן משמעותי את השורה התחתונה שלנו, השגנו רווח נקי לרבעון השני והחציון הראשון של שנת 2023 שהגיע לשיא של 5 שנים (הן על בסיס GAAP והן על בסיס Non-GAAP). השיפור במדדי הרווחיות שלנו המשיך את המומנטום החזק שלנו ונתמך בביצועים חזקים ובגידול ברווחים.
"בחודש שעבר, הודענו על השקת פתרון הבטחת שירות ה 5G על גבי Google Cloud, תוך שאנו ממשיכים להטמיע את הפתרון שלנו יחד עם ספקיות ענן מובילות. ההשקה על גבי Google Cloud תרחיב את הזמינות בשוק ללקוחות פוטנציאליים נוספים ותציע פתרון מוביל להבטחת 5G המפשט את פריסת רשתות ה-5G. בנוסף, כפי שדווח לאחרונה, השלמנו את רכישת Continual Ltd במהלך הרבעון האחרון. אנו מאמינים כי הוספת נכסי הליבה של Continual  תעשיר את הפתרון שלנו ותיצור הזדמנויות חדשות עבור רדקום מול לקוחות מהשורה הראשונה.
"אנו בטוחים ביכולות שלנו לעבור את סף ההכנסות השנתיות של 50 מיליון דולר, ולראשונה לגדול לכדי חברת תוכנה בינונית ב-2023, ולהראות צמיחה בשנה הרביעית ברציפות. על כן, אנו משאירים את תחזית ההכנסות לשנת 2023 ל 50-53 מיליון דולר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה