השוק

חברת "עוף טוב" מתרחבת: פותחת מרלו"ג חדש בצפון

מטרת המרלו"ג היא לאפשר ליקוט מאוחד לחטיבת המוצרים של עוף טוב ולחטיבת העוף הטרי, ובכך לטייב את תהליך השינוע ולצמצם את תנועת המשאיות
מערכת ice |  1
פתיחת המרלוג (צילום יחצ)
עוף טוב, מקבוצת Feed better, מהחברות המובילות במשק בייצור ושיווק מוצרי עוף, הודו ודגים, משיקה היום (שני) מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) חדש בעמק המעיינות.
מטרת המרלו"ג היא לאפשר ליקוט מאוחד לחטיבת המוצרים של עוף טוב ולחטיבת העוף הטרי, ובכך לטייב את תהליך השינוע ולצמצם את תנועת המשאיות. המרלו"ג מהווה פלטפורמה לאוטומציה מלאה בהמשך הדרך.
במרלו"ג, יתחברו המשאיות אוטומטית, מה שישפר באופן משמעותי ביותר את שרשרת הקירור. בזכות כך, יוארכו חיי המדף של המוצרים, ואיכותם בהיבטי בטיחות המזון תשתפר אף יותר. בנוסף לכך, הוא יאפשר פתיחת קטגוריות חדשות עבור הצרכן כמו מגוון כשרויות, מוצרי פרימיום למגוון רחב יותר של לקוחות ומוצרים חדשים.
גז הקירור בו משתמשים במרלו"ג הוא גליקול, גז ידידותי לסביבה במקום אמוניה, הגז המקובל לשימוש במפעלים, ומיזוג ההפצה של שתי החטיבות יטייב את תהליך השינוע ויצמצם את תנועת המשאיות ברחבי הארץ, מה שיפחית את טביעת הרגל הפחמנית
מנכ"ל קבוצת Feed better, עומר לביא: "המרלו"ג החדש הוא צעד נוסף בצמיחתה של חברת עוף טוב. באמצעותו, נוכל להמשיך לספק לצרכנים מוצרים חדשים וחדשניים, לשפר את איכות המוצרים, ולתת לצרכנים נוספים להנות ממוצרי עוף טוב האיכותיים והטעימים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי.. תענו עוד כמה מליוני עופות (ל"ת)
    ליאור 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור