השוק

חברת מעבדי הבינה המלכותית בעסקת ענק עם WiseSight

חברת היילו סגרה על עסקת ענק עם חברת WiseSight. היילו מפתחת מעבדי בינה מלאכותית, אותם מעבדים ישולבו במערכות החכמות של WIseSight לניטור חניות
מערכת ice | 
היילו (צילום יחצ)
חברת הסטארט-אפ היילו תספק מעבדים לחברת הסטארט-אפ WiseSight המפתחת מערכות חכמות לניטור חניות של כלי רכב בערים שונות בעולם. מעבדי הבינה המלאכותית של היילו ישולבו במערכות החכמות של WiseSight המזהות מספרים של לוחיות רישוי ומנטרות חניות כחול לבן במרחבים עירוניים.
מעבדי היילו Hailo-8 שישולבו במערכות מאפשרים צמצום משמעותי של עלות השימוש והם מחליפים מעבדים של אנבידיה שהיו חלק ממערכות אלה עד עתה. באמצעות מעבד HAILO-8, ששולב בתוך יחידת מחשוב קצה ממוזערת, ניתן לחבר עד 12 מצלמות ליחידת הקצה.
למעבד יש כוח עיבוד של 26 טרה פעולות בשנייה בצריכת הספק טיפוסית של 2.5 וואט, והוא מספק ביצועים גבוהים במיוחד בקצה הרשת, ביעילות צריכת הספק מובילה בתעשייה, המאפשרת למכשירי קצה להריץ יישומי למידה עמוקה מתוחכמים בהיקפים גדולים.

קרדיט: WiseSight
ירון עופר, מנהל הפעילות העסקית והמכירות של היילו בישראל, הודו וקוריאה: "אנו רואים ביקוש הולך ועולה למעבדים של היילו, לצד הצורך ההולך וגובר בעולם בניטור וניתוח של וידאו בערים חכמות לצורכי בטיחות וביטחון האזרח. המעבדים של היילו מאפשרים ניתוח וידאו מהיר, יעיל וחסכוני. אנו שמחים לשתף פעולה עם סטארטאפ ישראלי מוביל ולראות כיצד שילוב בין טכנולוגיות ישראליות זוכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה