השוק

כל שוק הצרכנות בסין צונח - חוץ מענף הקונדומים

אף שכלכלת סין נמצאת במעין משבר צרכני, מדוחות הרבעון השני עולה כי יש שוק אחד שדווקא חווה עלייה מפתיע של יותר מ-8% - שוק אמצעי המניעה
מערכת ice | 
קונדומים (צילום shutterstock)
אחרי שכלכלת סין חוותה זינוק גדול במדד הצרכנות בתקופת הקורונה, נדמה כי התקופה הזו כבר נמצאת מאחור, ושבפני הממשלה הסינית יש אתגר גדול שמטרתו להחזיר את הביטחון הצרכני של התושבים. עם זאת, לפי רויטרס, נדמה כי ישנו שוק אחד בסין שדווקא לא חווה ירידה - שוק אמצעי מניעה.
בצל דוחות הרבעון השני, חברות סיניות וכלכלנים רבים מעידים כי ישנה האטה בשוק הצרכני, אך מידת הזהירות של הצרכנים בנוגע לכסף שלהם לא מגיעה לתחום אמצעי המניעה. אתמול (יום רביעי) חברת ריקט שמייצרת עבור דורקס את אמצעי המניעה הפופולרי שלה, הקונדום, העידה שהרווחיות שלה עלתה ב-8.8%, והמגמה כוללת גם מוצרים אחרים כמו חומר סיכה. 
לפי מנכ"ל החברה, ניקארדו דורנטה, המכירות עולות כי האזרח הסיני נהנה כעת מחיי הלילה וגם כי החברה מביאה לא מעט חדשנות למוצרים שלה, כמו חומרי גלם חדשים לקונדומים. כמו כן, לפי אתר החברה, זו האחרונה השיקה מפעל ייצור חדש שמטרתו לייצר קונדומים ייחודיים ודקים יותר ממה שקיים בשוק.
למרות זאת וכאמור, עלייה בשוק זה לבדה לא מספיקה כדי לסייע לכלכלת סין לחזור לעוצמתה, ולכן הממשלה המקומית נדרשת למצוא דרכים חדשות לתמרץ את הצרכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה