השוק

ועדת האיתור קבעה: לא נמצא מועמד מתאים למנכ"ל נמל אשדוד

ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל נמל אשדוד קבעה כי מבין ארבעת המועמדים, לא נמצא מועמד מתאים לתפקיד. המועמדים: ממלא מקום המנכ"ל אלי בר יוסף, עידן בן ארי, אלכס דן מנכ"ל משרד המודיעין ואת אבי קלמה
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום דוברות נמל אשדוד)
לאחר תקופה בה נמל אשדוד נמצא בכותרות, עדיין אין מנכ"ל נבחר לתפקיד מנכ"ל הנמל. ועדת האיתור החליטה לפסול את כל המתמודדים שהחליטו להתמודד לתפקיד. בין המתמודדים שנפסלו: ממלא מקום המנכ"ל אלי בר יוסף, עידן בן ארי, אלכס דן מנכ"ל משרד המודיעין ואת אבי קלמה.
בימים אלה לא ברור מה קורה בנמל תחת שרת התחבורה החדשה, מירי רגב. זאת לאחר שאלי בר יוסף נפסל על ידי הועדה בהתחלה בטענה שהשכלתו לא תואמת את דרישות התפקיד. לאחר לחץ של השרה רגב, בר יוסף חזר בהפתעה גמורה אל המירוץ, כך לפי גורמים בנמל.
כזכור, בשבוע שעבר נחתם הסכם שיתוף פעולה בנושא חדשנות עם נמל סלוניקי, יוון. שיתוף הפעולה יאפשר מתן מענה משותף על אתגרים גלובליים בתחום הקיימות בעולם הנמלים ובנוסף, ישים דגש על פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לסייבר, אבטחה ויעילות תפעולית.
יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד הנכנס, שאול שניידר, אמר כי: "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה המשמעותי עם נמל סלוניקי, אשר יאפשר לנו לחזק את שיתוף הפעולה האזורי של נמל אשדוד גם עם נמלים נוספים באגן הים התיכון. נמשיך לפעול להטמעת טכנולוגיות חדשניות וביסוס שיתופי פעולה עם נמלים מובילים נוספים בעולם ולחזק את מדינת ישראל בתור אומת הסטארט-אפ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה