השוק
טמפו נכנסת לתחרות עם שטראוס: העסקה בכ-10 מיליון שקל נחשפת
חברת המשקאות טמפו רוכשת את פעילות יצרנית הפסטה הטרייה "פסטה נונה" בישראל, ופותחת בתחרות על השוק שנמצא בשליטה בלעדית של שטראוס. העסקה מוערכת ב-9.5 מיליון שקל.
חברת המשקאות טמפו רוכשת את פעילות יצרנית הפסטה הטרייה "פסטה נונה" בישראל, זאת כחלק מהתרחבות החברה לתחום המזון. טמפו תרכוש את זכות המכירה בישראל של פסטה נונה באמצעות חברת בת שהוקמה במיוחד לצורך כך מחברת דורום תעשיות, העוסקת בייצור, שיווק ומכירת מוצרי פסטה נונה בישראל, תמורת עסקה המוערכת ב-9.5 מיליון שקל. כך פורסם הבוקר (רביעי) ב"כלכליסט".
מי ששולטת כיום בתחום הפסטה בישראל היא חברת שטראוס, שמחזיקה נתח משמעותי של 58.7%, כאשר טמפו נכנסת לתחרות ישירה עם שטראוס על התחום הזה כעת ומקווה להחזיר את מותג הפסטה נונה לעניינים. המותג נונה נחלש משמעותית בשנתיים וחצי החולפות, אחרי שכבר החזיק בכ-30% מנתח השוק בישראל, אך כיום המותג מחזיק רק ב-16% מנתח השוק בישראל.
עוד ב-
כזכור, רק לאחרונה העלתה טמפו את מחירי המשקאות הקלים, שזינקו ב-6.7%. לא מדובר בהעלאה הראשונה של החברה; לפני כשנה היא העלתה ב-10% את מחירי המשקאות החריפים שהיא מייצרת ומשווקת. העלייה הנוכחית כוללת כמה ממותגי טמפו, בהם פפסי, פפסי מקס, מירנדה, 7UP, סיידר הגליל, נסטי ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מה קשור פסטה לשטראוס (ל"ת)לא הבנתי 07/2023/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אבל למה הפסיק המסחר במניה? (ל"ת)חרדי 07/2023/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
טצפויצחק 07/2023/19הגב לתגובה זו0 0מה שלוקח טמפו יורד המחיר או שנעלםסגור