השוק

העלאת שכר שנתית, מענק ותוספת תמריץ: עובדי שטראוס חוגגים

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ברך את הצדדים ואמר: "אנחנו ממשיכים בתנופת ההתאגדות ומגדילים את הבית של העובדות והעובדים. אני מברך את עובדי המכירות של שטראוס שזוכים מעתה לתנאי העסקה משופרים ולמטריית ההגנה של ההסתדרות. הודות להסכם זה, יזכו העובדים – שחלקם בתפקידים פיזיים מאומצים – לתגמול ולשכר בסיס מכובד"
מערכת ice | 
הסכם קיבוצי למכירות שטראוס (צילום דוברות ההסתדרות)
ההסתדרות חתמה היום (ד') על הסכם קיבוצי ראשון לעובדי חטיבת המכירות של שטראוס. במרכז ההסכם, שיחול על כאלף עובדות ועובדים (נציגים/ות, סדרנים/יות ומחסנאים/ות) העלאה שנתית ממוצעת של קרוב ל-3% בשכר בתקופת ההסכם ומענק חתימה חד-פעמי.
עוד בהסכם: קביעת רף שכר מינימלי בתחילת העסקה בחברה (6,000 שקל) קרן השתלמות לעובדים קבועים (בעלי ותק של שלוש שנים לפחות) ותוספת תמריץ לפי יעדים מוגדרים.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך את הצדדים ואמר: "אנחנו ממשיכים בתנופת ההתאגדות ומגדילים את הבית של העובדות והעובדים. אני מברך את עובדי המכירות של שטראוס שזוכים מעתה לתנאי העסקה משופרים ולמטריית ההגנה של ההסתדרות. הודות להסכם זה, יזכו העובדים – שחלקם בתפקידים פיזיים מאומצים – לתגמול ולשכר בסיס מכובד. אודה למעורבים בהסכם ולהנהלת שטראוס על השותפות וההבנה ששיפור מעמד ותנאי ההעסקה מיטיבה עם העובדים ועם העסק כאחד. עלו והצליחו".
סמנכ"ל המכירות של שטראוס ערן ירקוני: "אני שמח על ההסכם שנחתם היום, המעניק לעובדות ועובדי מערך הסדרנות בחטיבת המכירות תנאי העסקה משופרים, ביטחון תעסוקתי ויציבות כלכלית. תודה להסתדרות על העבודה המשותפת לאורך כל התהליך".
יו"ר הסתדרות המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו: "אני שמח שהצלחנו לצרף את עובדי מערך הסדרנות של שטראוס לאיגוד ולבית של העובדים בישראל. זהו הסכם מעולה הטומן בחובו תוספות שכר משמעותיות, מגדיר שכר מינימום של 6,000 שקל, מכיל מענק חתימה ומקנה תנאי רווחה משופרים. אני רוצה להודות לעו"ד רעות עידן-זגורי על הובלת ההסכם, לשונטל קולט מאגף הכלכלה ולוועד העובדים בראשותו של בני לומינר. כמו כן תודה מיוחדת לצוות שליווה את המהלך מאגף ההתאגדות: ענגי אוזן ודנה בר-לב".
את המו"מ מטעם הסתדרות המזון והפרמצבטיקה בראשותו של אליעזר בלו, הובילה מנהלת חטיבה ארצית עו"ד רעות עידן-זגורי יחד עם שונטל קולט מאגף הכלכלה ויו"ר ועד הפעולה בני לומינר. מצד הנהלת שטראוס: סמנכ"ל מכירות ערן ירקוני, מנהל הכספים נועם קבלי ומנהלת משאבי אנוש מעיין מיכאלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה