השוק

ג'קי בן זקן מסתבך: שותפו תובע ממנו 80 מיליון שקל

ג'קי בן זקן שוב מסתבך אחרי תביעה שהגיש נגדו שותפו העסקי, מוריס חליווה, שטוען כי בן זקן ושותפו הנוסף, אברהם נניקשווילי, העלימו מס בהיקפים אדירים, תוך שהם מעבירים כסף מתחת לשולחן ובמזוודות מלאות בכסף, ודורש 80 מיליון שקל פיצויים
מערכת ice |  4
ג'קי בן זקן (צילום אינסטגרם/ ג'קי בן זקן, shutterstock, unsplash)
ג'קי בן זקן, איש הנדל"ן והבעלים של קבוצת מ.ס אשדוד בכדורגל, מסתבך עם תביעה חדשה שהוגשה נגדו אתמול (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, שם נטען לכאורה על מעשים פליליים של איש העסקים. כך פורסם הבוקר (שני) ב"כלכליסט".
הטענה היא שהועברה מיליוני שקלים "מתחת לשולחן" ו"במזוודות כסף" בינו ובין השותף העסקי שלו, אברהם נניקשווילי, שעל פי החשד העלימו מס בהיקפים אדירים, זאת כדי להעשיר כמובן את כיסם הפרטי ולדאוג לאינטרסים של חברות אחרות שלהם. 
מי שהגיש את התביעה הוא השותף העסקי של השניים, מוריס חליווה, שטען בעדותו כי: "האירועים התרמיתיים שנתגלו מעוגנים במידע ובמסמכים חד משמעיים. המעשים הם פליליים ונוגעים בעיקר לג'קי בן זקן, שהוא בעצמו עבריין מורשע. הוא אינו בוחל באמצעים, עשה עבירות מס קשות והלבנת הון".
עוד בעבר הם הסתבכו עם משפט קשה שנמשך לא פחות מ-7 שנים בין קוטלי בית המשפט, אחרי שחליווה טען שבן זקן ונניקשווילי בזזו את נכסי וכספי החברה המשותפת שלהם ביותר מ־100 מיליון שקל. הם הכחישו את הטענות והגישו תביעה שכנגד בה טענו שחליווה מסרב להחזיר להם הלוואות של מיליוני שקלים.
בסופו של דבר הם הגיעו להסדר פשרה, אך כעת שוב הם חוזרים לבית המשפט. כעת, כאמור, הוא שוב תובע את בן זקן, הפעם ב-80 מיליון שקל, ומעניין מאוד יהיה לראות לאן מתפתח כל הסיפור, שרק הולך ומחריף עם השנים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כותלי בית המשפט
    אופיר 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קוטלי.
    סגור
  • 2.
    מוריס חליווה נוכל (ל"ת)
    ענת 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • והשניים האחרים חסידי אומות עולם (ל"ת)
    נורי 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עבריין נשאר עבריין
    בן 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו דרעי ושות'
    סגור