השוק

שת"פ חדש: מכון היצוא חתם על מזכר הבנות עם בנק יפני

בנק Mizuho הוא בנק עולמי מוביל עם אחד מבסיסי הלקוחות הגדולים שיש ביפן, ורשת בינלאומית ענפה המכסה מרכזים פיננסיים ועסקיים מובילים ברחבי העולם. הבנק רואה בישראל מרכז עולמי של טכנולוגיות חדשניות, כאשר החתימה על מזכר ההבנות מדגישה את המחויבות של הבנק לקדם את מערך השירותים עבור קהל לקוחותיו ביחד עם הרחבת ההזדמנויות להשקעות בישראל
מערכת ice | 
איילת נחמיאס ורבין (צילום רועי כץ)
לאחר שבועות ארוכים של דיונים והכנות, נחתם לאחרונה מזכר הבנות (MOU) בין מכון היצוא לבנק Mizuho היפני, לעידוד הזדמנויות השקעה והרחבת שיתופי הפעולה בין יפן לישראל, במיוחד בכל הקשור להשקעות בחברות סטרטאפים.
בנק Mizuho הוא בנק עולמי מוביל עם אחד מבסיסי הלקוחות הגדולים שיש ביפן, ורשת בינלאומית ענפה המכסה מרכזים פיננסיים ועסקיים מובילים ברחבי העולם. הבנק רואה בישראל מרכז עולמי של טכנולוגיות חדשניות, כאשר החתימה על מזכר ההבנות מדגישה את המחויבות של הבנק לקדם את מערך השירותים עבור קהל לקוחותיו ביחד עם הרחבת ההזדמנויות להשקעות בישראל. 
יו"ר מכון היצוא, איילת נחמיאס-ורבין: "מזכר ההבנות שנחתם עם בנק Mizuho היפני הוא מצב שבו שני הצדדים יוצאים מורווחים – מצד אחד החברות הישראליות שיש להן עכשיו הזדמנויות למשוך משקיעים מיפן, בעוד שהבנק היפני מגוון את שירותיו ויכול להמליץ ללקוחותיו להשקיע וליצור שיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ ישראליות. מכון היצוא ימשיך להיות השער של החברות הישראליות לשווקים חדשים בעולם ולקדם שיתופי פעולה מקוריים עם גופים וארגונים שתורמים לכלכלה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה