השוק

ג'ף בזוס מציג שיטת מסחר חדשה? זו המניה הבודדה שרכש

לפני שבועיים ג'ף בזוס רכש מניה בודדה של אמזון, אותה הקים לפני יותר משני עשורים. עד כה הרשת לא ממש הצליחה להבין מה עומד מאחורי הצעד החריג של אחד האנשים העשירים בעולם
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום freepik, יוטיוב/ Summit)
ישנם כמה מומחים, ואולי אפילו יותר מכמה, שיעידו כי רכישת מניה בודדת מחברה מסוימת היא לא צעד עסקי מניב במיוחד. אחרי שהמומחים הללו יראו מה ג'ף בזוס, מקים אמזון, עשה בשבועיים האחרונים, ייתכן והם ישנו את דעתם.
לפני שבועיים בזוס רכש מניה בודדת של החברה שהקים: אמזון. את המניה רכש ב-114.77 ועשה זאת בפעם הראשונה מאז שנת 2002, כך על פי בלומברג. מאז המניה הזו עשתה לבזוס 9 דולר וכעת שוויה עומד על כ-123 דולר - עלייה של כ-7%, לא רע בכלל אם תשאלו אותנו.
עם זאת, אלו המעוניינים בפעילות העסקית של בזוס, שמחזיק ב-9.7% מהחברה שהקים, לא יודעים להסביר את הבחירה הזו של בזוס לרכוש מניה בודדה. לכן, ישנם אלו שמעריכים כי מדובר במניה "מתנה" או סתם ניסיון לתפוס יותר שליטה בחברה בעזרת מניה בודדה שלכאורה מטה את הכף. יש אלו שמאמינים שפשוט מדובר בטעות של הברוקר שלו או בהטרלה, כך על פי כלכליסט. 
אם אכן מדובר במתנה, האם ייתכן ומדובר במתנת אירוסין לבת זוגו לורן סאנצ'ז? אם כן, נקווה שזו לא המתנה היחידה. כזכור, לאחרונה פורסמו מספר תמונות של השניים על היאכטה החדשה של בזוס, כשעל ידה של סאנצ'ז טבעת שנראית מאוד כמו טבעת אירוסין יוקרתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה