השוק

ניר ברקת נפגש עם מנכ"ל גולדמן זאקס: אלו הנושאים בהם דנו

במהלך פגישתם, הציג השר בפני מנכ"ל החברה את חזונו לפיתוח כלכלת ישראל בשנים הקרובות וכן הזדמנויות השקעה שונות בטכנולוגיות ישראליות אשר מצויות בחזית המחקר העולמי
מערכת ice | 
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
השר ניר ברקת ממשיך בביקורו הרשמי בניו-יורק, וקיים לפני זמן קצר פגישה עם מנכ"ל בנק ההשקעות גולדמן זאקס, המתמחה בייעוץ פיננסי וניהול קרנות עבור תאגידים גלובליים וממשלות ברחבי העולם.
במהלך פגישתם, הציג השר בפני מנכ"ל החברה את חזונו לפיתוח כלכלת ישראל בשנים הקרובות וכן הזדמנויות השקעה שונות בטכנולוגיות ישראליות אשר מצויות בחזית המחקר העולמי. השר הזמין את מנכ"ל גולדמן זקס לבקר בישראל וללמוד מקרוב על הזדמנויות ההשקעה המניבות ועל הטכנולוגיות המפותחות בישראל, אשר צפויות לעצב את עתיד הכלכלה העולמית. מר סולומון (61) הוא יו"ר ומנכ"ל גולדמן זאקס משנת 2018 ותחת הנהלתו הגיעה מניית הבנק לשווי שיא של 135 מיליארד דולר בשנת 2021.
בנק ההשקעות האמריקאי עדכן בשבוע שעבר את המשקיעים שלו על כך שלהערכתו הדולר יסחר בתקופה הקרובה סביב רמת ה-3.7 שקל. מדובר בהעלאת תחזיות של גולדמן זאקס שהעריך מוקדם יותר השנה שהדולר ינוע בטווחים של 3.4 עד 3.5 שקל. האנליסטים של הבנק אומרים שעדיין הכוח המרכזי שמניע את המסחר במט"ח מול השקל אלה החוקים של המהפכה המשפטית ולא דווקא נתונים כלכליים ריאליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה