מדדים ומחקרים

דלתא ישראל עושה קמבאק: עלייה בהכנסות ומכירות באינטרנט

הכנסות החברה גדלו בכ-3% והסתכמו בכ-221.1 מיליון שקל לעומת כ-214.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; מכירות האינטרנט ברבעון הראשון צמחו בכ-5.7 מיליון שקל והיוו כ-15% מסך המכירות
מערכת ice | 
ענת בוגנר (צילום שי פרנקו)
דלתא ישראל מותגים פרסמה הבוקר (שלישי) את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2023.

הכנסות החברה גדלו בכ-3% והסתכמו בכ-221.1 מיליון שקל לעומת כ-214.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
מכירות האינטרנט ברבעון הראשון צמחו בכ-5.7 מיליון שקל והיוו כ-15% מסך המכירות לעומת כ-12.8% ברבעון המקביל אשתקד.
בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה בכלל המותגים, החברה צופה גידול של כ-37% במספר החנויות עד סוף שנת 2026, 280 לעומת 20% בסוף מרץ 2023.
הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2023 הסתכם בכ-15.1 מיליון שקל לעומת כ-19.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; הקיטון נובע בעיקר מהשפעת השינוי של שער החליפין שקל/דולר בין התקופות.
דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך של כ-7.5 מיליון שקל המתווספים לכ-18.2 מיליון שקל שחולקו ברבעון הראשון לשנת 2023.
במהלך הרבעון הראשון חתמה החברה על הסכם זכיינות בלעדי במסגרתו תפעיל רשת של כ-30 חנויות ואתר אינטרנט בישראל עבור המותג המוביל Bath and Body Works בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה לבית.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "החברה מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2023 עם גידול בהכנסות וצמיחה של 5.5% במכירות החנויות הזהות. כמו כן, מכירות המותגים Victoria's Secret ו-Panta Rei שהושקו בשנת 2022 צוברות תאוצה ועד סוף שנת 2023, תפתחנה 2 חנויות ראשונות בישראל למותג Victoria's Secret, 4 חנויות נוספות למותג Panta Rei ו-5 חנויות ראשונות של מותג האוירה והטיפוח Bath & Body Works".
עוד ציינה בוגנר כי בנוסף לצמיחה, החברה ממוקדת בניהול המלאי הקיים, ובסוף הרבעון הראשון קטנה משמעותית יתרת המלאי לעומת הרבעון המקביל אשתקד, למרות השקת המותגים החדשים.
בוגנר הוסיפה כי "המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך גם בתחילת 2023 אשר היוותה ברבעון הראשון כ-15% מסך מכירות הקבוצה. היום פועלים ארבעה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס,  Victoria's Secret ו- Panta Rei ובסוף שנה זו אנו מתכננים להשיק את אתר המותג המוביל Bath & Body Works".
"החברה מציגה לאורך השנים יכולות צמיחה וביצועים מהטובים בענף. זאת הודות לחוזקת המותגים שלנו, בידולם וחיזוק נאמנות הלקוחות. בראייה קדימה, אנו מממשים את אסטרטגיית הצמיחה שהצבנו תוך פיתוח וקידום מותגים קיימים וחדשים, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות בארץ ובעולם", אמרה בוגנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה