השוק

איירטאצ' סולאר בהסכם ענק עם קבוצת אדאני

במסגרת ההסכם, שהיקפו כ-9 מיליון שקל, איירטאצ' סולאר תספק ותתקין עבור AGEL מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים
מערכת ice |  1
טקס החתימה
חברת איירטאצ' סולאר (Airtouch Solar), המפתחת פתרונות רובוטיים לשוק האנרגייה הסולארית, מעדכנת היום כי חתמה על הסכם בהיקף של כ-9 מיליון שקל עם חברת האנרגיות המתחדשות הגדולה בהודו Adani Green Energy Ltd., AGEL, מקבוצת אדאני הענקית. במסגרת ההסכם איירטאצ' תספק ותתקין מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים בשדה סולארי של AGEL.

הרובוטים של איירטאצ' יותקנו בשדה סולארי שבבעלות AGEL ברג'סטאן, הודו. להערכת החברה, על פי לוחות הזמנים המתוכננים, התקנת המערכות צפויה להסתיים עד תום הרבעון הראשון לשנת 2024.
יצוין כי ההזמנה האמורה היא במסגרת הסכם MSA (Master Supply Agreement) עליו חתמו איירטאצ' ו-AGEL. מדובר בהסכם המסדיר את מערכת היחסים בין הצדדים בצורה כללית שבמסגרתו תוכל AGEL לבצע הזמנות נוספות של מערכות איירטאצ' מעת לעת, ותנאיה של כל הזמנה ובכלל זה כמות המערכות שיוזמנו, לוחות הזמנים לאספקתן ומחירן ייקבעו באופן פרטני במסגרת כל הזמנה. נכון להיום, לקבוצת אדאני סה"כ הספק מותקן של אנרגייה מתחדשת בהיקף של 8GW שמרביתו מתקנים סולאריים.
נכון להיום, איירטאצ' התקשרה בהסכמים עם לקוחות להתקנת מוצריה על מתקנים בהספק כולל של מעל 4.4 ג'יגה-וואט, מתוכם מעל 2.8 ג'יגה-וואט כבר הותקנו.
טל לאופר, מנכ"ל קבוצת איירטאצ' סולאר: "אנו רואים בהסכם אסטרטגי זה עם חברת האנרגיות המתחדשות הגדולה בהודו, AGEL, אבן דרך משמעותית בהרחבת פעילות החברה ומעריכים כי לשיתוף הפעולה עם AGEL פוטנציאל התרחבות בהיקפים משמעותיים בהודו ומחוצה לה. עסקה זו הנה נדבך נוסף בחיזוק היחסים בין קבוצת אדאני לחברות טכנולוגיה ישראליות. עם החתימה על הסכם זה, איירטאצ' ממשיכה לבסס את מעמדה כשחקן מוביל לפתרונות ניקוי רובוטיים בתעשייה הסולארית".
ניק לניר בראון, סמנכ"ל שיווק מכירות ופיתוח עסקי גלובאלי: "הסכם חשוב זה עם קבוצת אדאני הענקית נחתם בהמשך למו"מ ארוך וקפדני שניהלו הצדדים במשך תקופה. אנו מודים למנהלי קבוצת אדני על הבעת אמון בחברת איירטאצ' ובטכנולוגיה שלה. לחברת אדאני פורטפוליו אדיר בתחום הסולארי ובמסגרת ההסכם שנחתם, תוכל AGEL לבצע הזמנות מעת לעת ואנו מאמינים כי ניתן להרחיב את הפעילות המשותפת בצורה משמעותית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הערות למערכת!!!
    אבי 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי רשימת המחוסלים ,הנזקים בחומר ואישים ,, גם הג׳יהאד וגם חמס שמחו מאד מאד לגמר המילחמה , חגיגות השימחה היו חגיגות מרות , בסופו של דבר הם כבר 55 שנה סגורים ותלויים החסדים של כולם , ישראל כמובן לא רוצה להסתבך במלחמה ארוכה שכלכלית עולה כסף בצרוף למצב כלכלי שמסתבך ע׳ שלל חובבים שחיים על כדורים , אבל הפלסטינים אוכלים אותה בגדול ! לכן שלל הכתבים בימים האחרונים שמקשקשים סיפורי מספרה / בית קפה וגם חלק מהגנרלים ששששש נ,ב ואני שמאל לא ימני מתלהם וכרגיל פחדן !!!!
    סגור