השוק

ההתייקרות השתלמה? דיסני+ מאבדת 4 מיליון משתמשים

אף שדיסני+ איבדה כארבעה מיליון משתמשים בשלושה חודשים, הדוח הרבעוני של החברה מציג היא הצליחה לצמצם את ההפסדים הפיננסיים שלה בכ-400 מיליון דולר. אז מה צופה העתיד?
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
לקראת 2022 שירות הסטרימינג של דיסני, דיסני+, העלה את דמי השירות החודשיים שלו והתוצאה הייתה מהירה. בשלושת החודשים הראשונים של 2023 השירות איבד כארבעה מיליון משתמשים. מנגד, החברה דווקא הצליחה לצמצם את ההפסדים הפיננסיים שלה, כך על פי וראייטי.
ירידה ניכרת בכמות המשתמשים הגיעה דווקא מהודו, שם דיסני איבדה את הזכויות שלה על שידור טורניר הקריקט המקומי. בארה"ב וקנדה השירות איבד כ-300 אלף משתמשים. מנגד, הצטרפו כמיליון משתמשים מכל העולם. שירות הבת של דיסני, HULU (בו למשל היא משדרת את העונות החדשות של משפחת קרדשיאן) זכתה לתוספת של 200 אלף משתמשי. ESPN השיגה סכום כפול עם 400 אלף משתמשים.
על פי הודעה אחרונה של סמנכ"לית הכספים של החברה, כריסטין מקארת'י, דיסני הולכת להפחית את כמות התוכן המופק בשירות כדי להתאזן עם הגישה האסטרטגית החדשה שלה.
כאמור, מנגד השירות הצליח לצמצם הפסדים ב-400 מיליון דולר, בעוד שהאנליסטים ציפו שהוא יהיה גבוה ב-200 מיליון דולר. כזכור, לאחרונה החברה הוציאה לפועל מספר גלי פיטורים ושלחה הביתה אלפי עובדים שעבדו בפרויקטים חדשניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה