ויראלי

דיסני במהלך היסטורי: שחקן עם תסמונת דאון יופיע בסרט האהוב

לראשונה בהיסטוריה של דיסני, השחקן והדוגמן נוח מת'יוס מטופסקי בן ה-15, לו תסמונת דאון, לוהק לתפקיד ראשי בסרט פיטר פן
מערכת ice |  2
נוח מתיוס מטופסקי (צילום דיסני)
לראשונה בהיסטוריה של דיסני, שחקן עם תסמונת דאון יופיע בסרט "פיטר פן", בעיבוד המחודש של דיסני פלוס לסרט ההיסטורי והאהוב. מדובר בנוח מת'יוס מטופסקי, דוגמן בריטי בן 15. 
מטופסקי לוהק לתפקיד סלייטלי, מנהיג הנערים האבודים, בעיבוד מחודש של הספר המצליח שעתיד לצאת בסוף החודש ברשת הסטרימינג דיסני פלוס. אבל הסיפור המעניין והמטורף יותר הוא איך הוא הגיע לקבל את התפקיד.
על פי דיווח ב"סאן" הבריטי, מטופסקי הוא בעל ידע מטורף על הסרט, והוא שלח קלטת אודישן למלהקים לאחר שנודע לו על צילומיו. הקלטת הובילה למפגש עם במאי הסרט דיוויד לאורי ולדברי אימו של מטופסקי, החיבור בין השניים היה מיידי כשגילו את אהבתם המשותפת לספר "בעל זבוב".
מטופסקי סיפר כי הוא מקווה ללמוד דרמה בקולג' לכשיסיים את לימודיו בבית הספר והוא רוצה להוות מודל לחיקוי עבור אנשים עם תסמונת דאון המעוניינים לקחת חלק בעולם המשחק. "זה לא צריך לעצור אף אחד. הכי חשוב לחלום בגדול", אמר בראיון ל"סאן".
עוד סיפר כי "זו הייתה חוויה מדהימה, היה לי טריילר משלי ורכשתי המון חברים חדשים. לימדו אותנו להילחם וגם לסייף ואהבתי את זה במיוחד. הייתי צריך ללמוד המון שורות של טקסט, אבל למדתי אותן במהירות וזה היה מלהיב וכיף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוקיי
    רפאלה 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעניין ת'תחת
    סגור
  • ההורים שלך בטח גאים במה שיצא להם. (ל"ת)
    דור 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור