השוק

שלמה ביטוח נכנסת לשוק חדש: זה המהלך המסקרן של החברה

שלמה ביטוח מכריזה על כניסתה לתחום הביטוח ההנדסי. אסף שקד, מנהל המחלקה ההנדסית: "אנו שמחים על כניסת החברה לתחום חדש ובאופן אישי נרגש מאוד מהבחירה בי לניהול המחלקה. גם בתקופה מאתגרת זו נמשיך להציע פתרונות איכותיים ונמשיך להרחיב את שיתוף הפעולה עם סוכני הביטוח גם בתחום זה"
מערכת ice | 
הילה רוזנפלד (צילום שרון לוין)
שלמה ביטוח תחל בשיווק פוליסות בענפים שונים, ביניהם עבודות קבלניות/הקמה, שבר מכני (כהשלמה לביטוח אש), ציוד אלקטרוני (כהשלמה לביטוח אש) וביטוח ציוד מכני הנדסי (בסמכות הפעילות של חתם ראשי פרט).
בשלב ראשון תתמקד החברה בעבודות שיפוץ והתאמה במבנים למגורים, מסחר, משרדים (לא כולל תוספות הרחבות בנייה) ובעבודות בנייה למגורים ,מסחר, מרלו"גים, מבני ציבור, מרכזי קניות, בתי מלון (לא כולל תמ"א 38/1/2 מבנים לשימור ומבנים שהוכרזו ע"י הרשויות כמבנים מסוכנים ופוליסות הצהרתיות פתוחות לכל סוגי העבודות). ניהול המחלקה הופקד תחת ידיו המסורות של אסף שקד יחד עם הילה רוזנפלד, סמנכ"ל, מנהלת אגף עסקים, חוזי ופקולטטיבי.
אסף שקד, מנהל המחלקה ההנדסית מסר: "אנו שמחים על כניסת החברה לתחום חדש ובאופן אישי נרגש מאוד מהבחירה בי לניהול המחלקה. גם בתקופה מאתגרת זו נמשיך להציע פתרונות איכותיים ונמשיך להרחיב את שיתוף הפעולה עם סוכני הביטוח גם בתחום זה".
הילה רוזנפלד, סמנכ"ל, מנהלת אגף עסקים, חוזי ופקולטטיבי מסרה: "אנו שמחים לבשר על כניסתה של שלמה חברה לביטוח לתחום הביטוח ההנדסי, הכולל ביטוח עבודות קבלניות, ציוד מכני הנדסי, ציוד אלקטרוני ושבר מכני. אנו סבורים כי הפעילות בתחומים אלו תסייע במתן פתרונות משלימים למוצרים הקיימים, תוביל להמשך צמיחה והתפתחות של הפעילות בתחום העסקי, הידוק וטיפוח הקשר עם סוכני החברה ומתן פתרונות משלימים. אנו נמשיך להרחיב את תחומי עיסוקנו גם בעתיד, במטרה לספק מוצרי ביטוח איכותיים הנותנים ומענה מקיף לסוכני הביטוח וללקוחות החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה