השוק

פיליפס במהלך מסקרן: רכשה את הסטארט-אפ הישראלי

פיליפס, ענקית המכשור הרפואי ההולנדי, הודיעה כי היא רכשה את הסטארט-אפ הישראלי דיא ניתוח הדמיות העוסק בפענוח תוצאות בדיקות אולטרסאונד. בכמה מסתכמת עלות העסקה?
מערכת ice | 
פיליפס (צילום פיליפס)
פיליפס, ענקית המכשור הרפואי ההולנדי, הודיעה היום (ראשון) כי היא רכשה את הסטארט-אפ הישראלי דיא ניתוח הדמיות העוסק בפענוח תוצאות בדיקות אולטרסאונד. סכום העסקה לא פורסם נכון לרגע זה, אך בהצהרה שלה לגבי הרכישה טענה פיליפס כי החברה אותה רכשה תמשיך להתנהל כחברה עצמאית תחת המנכ"לית המייסדת, הילה גולדמן־אצלאן.
החברה הוקמה בחממת אופקים בשנת 2009 על ידי ארבעה יזמים ישראלים: גולדמן־אצלאן, סמנכ"לית הטכנולוגיות מיכל יעקובי, פרופ' נועה ליאל־כהן וארנון תוסיה־כהן.  מאז הקמתה החברה הצליחה לגייס כ-25 מיליון דולר.
לחברה יש שני מרכזים עיקריים - ברמת גן ובבאר שבע, והיא מעסיקה כיום כ-40 עובדים. לאחר הרכישה של פיליפס מספר העובדים צפוי לעלות. כזכור, בגיוס האחרון של החברה, בסך של 14 מיליון דולר, השתתפה גם חברת פיליפס, מה שהוביל למהלך הנוכחי. 
כזכור, רק לפני כחצי שנה, פיליפס הציגה דו"ח שלילי לרבעון השלישי של שנת 2022, שבעקבותיו ובעקבות הירידות של החברה, היא נאלצה לפטר לא פחות מ-10,000 עובדים, וגם כאן בישראל, פיליפס פיטרה עשרות עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה