השוק

אופנהיימר: התנגדות של ה-S&P500 קרובה ויש מניה ישראלית אחת מומלצת

הארי ואלד, האנליסט ה טכני של אופנהיימר אומר שרמת ההתנגדות הקרובה של ה-S&P500 נמצאת ב-4,000 נקודות, רמה קרובה מאוד לרמה בה נסחר המדד היום; ואלד ממליץ על מניה ישראלית אחת בלבד
ניצן כהן | 
בורסה (צילום vecteezy)
האנליסט הטכני של אופנהיימר, הארי ואלד, אומר שלאחר הירידות האחרונות, מנסה מדד ה S&P500 הרחב להתבסס מעל הממוצע הנע ל-200 יום, כאשר אפיקי "צמיחה" מספקים דווקא תמיכה לשוק הכללי, ומקזזים את ההשפעה השלילית של ביצועי חסר באפיקי "ערך".
"ההשפעה השלילית של מניות הערך מהווה למעשה היפוך מגמה בהשוואה לשנתיים האחרונות, שהתאפיינו בביצועים חזקים של מניות ה"ערך", במיוחד בסקטור האנרגיה, על רקע התפרצות האינפלציה לאחר סיום מגפת הקורונה. ארי ואלד רואה את רמת התמיכה למדד ה S&P500  ב-3,800 נקודות, עם רמת התנגדות קרובה ב-4,000 נקודות.

"במצב הנוכחי, הבולט בהתחדשות ביצועי יתר של מניות "צמיחה" הוא מדד נאסד"ק 100 באמצעות קרן סל QQQ וכן סקטור הטכנולוגיה בארה"ב, באמצעות קרן סל XLK. שתי קרנות הסל הללו מפגינות מתחילת השנה הנוכחית ביצועי יתר לעומת שוק המניות הכללי, זאת לאחר תקופה ארוכה של ביצועי חסר מאז סוף 2021".
בהקשר זה, מדגיש ארי ואלד כי שיעור השינוי של סקטור הטכנולוגיה בשנתיים האחרונות ירד משיא של מעל 100% לפני כשנה ל-0 בתחילת 2023 (כלומר, המניות חזרות לרמתן בסיום מגפת הקורונה). הדבר תומך בתיזת ההשקעה במגזר הטכנולוגיה, במיוחד לאור אופי נדיר של חברות צמיחה ביחס לכלל החברות בארה"ב,  המלווה לצפי להתמתנות קצב האינפלציה והירידה בתשואות אג"ח.
מלבד תיזת ההשקעה בקרנות סל QQQ ו XLK ממליץ ארי ואלד על מניות המובילה הטכנולוגית מיקרוסופט (MSFT) נציגה ותיקה של רשימת "אופקים רחבים", בנוסף למניות חברת השבבים AMD חברת ציוד תקשורת ANET וחברת תוכנה CDNS. לעומת זאת, מציין ואלד את שבירת המגמה החיובית בסקטור האנרגיה, הנראה כעת פגיע יחסית לשוק הכללי, וממליץ בהמלצות "שורט" הן על קרן סל XLE הכללית והן על מניות חברות הפקת הנפט APA, DVN, MRO ו PXD שעלולות להפגע בתקופת ירידת מחירי הנפט.
בנושא אחר, מציין ארי ואלד את החולשה היחסית של אפיקי Small-Cap הבולטת בתקופה האחרונה, עם חולשה במדד ה Russell2000 של מניות החברות הקטנות. במסגרת הסקירה, מעדכן ואלד את רשימות "לונג" ו"שורט" של מניות SMID, כולל הורדת מניית ORA הישראלית מרשימת המומלצות, אשר מונה כעת מניה ישראלית אחת בלבד – מניית אמדוקס (DOX).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה