השוק

נמשכת יציאת הכספים מישראל: הדולר חוצה את רמת ה-3.7 שקל

במסחר במט"ח נמשכת תנועת הכסף החוצה והדולר עולה ביותר מ-1.2% לרמה של 3.71 שקל, הרמה הגבוהה ביותר שרשם הדולר ב-4 השנים האחרונות; ההיחלשות של השקל חוצת מטבעות כשהליש"ט מזנקת ב-1.5% מול השקל
ניצן כהן |  2
כלכלה בארצות הברית (צילום shutterstock)
נמשכת הוצאת הכספים מישראל. במסחר במט"ח מתחזק הדולר בשיעור חד של 1.2% ונסחר ברמה של 34.71 שקל, הרמה הגבוהה ביותר שרשם המטבע האמריקאי מול השקל ב-4 השנים האחרונות. ההיחלשות של השקל היא חוצת מטבעות וכרגע מתחזקת הליש"ט ב-1.5% מול השקל והאירו מתחזק ב-1.1%.
נזכיר כי בשלב הזה של הדברים הרי שבשוק ההון מגולמת סוג של פשרה בין ממשלת נתניהו לציבור אולם כזו לא נראית כרגע ומכאן שכולם נערכים למשבר הגדול ביותר בו הייתה ישראל מאז הקמתה - המשבר החוקתי.

השיחה אמש של הנשיא ביידן עם נתניהו לא הרגיעה את המשקיעים כשביידן הבהיר לנתניהו בצורה הברורה ביותר כי הוא מצפה לסוג של פשרה שלא שלא תהפוך את ישראל לדמוקרטיה נכה. נתניהו, כך על פי הפרסומים המשיך להבטיח לביידן הבטחות שונות ומשונות משל ביידן והממשל האמריקאי אינו מבין את הנעשה בישראל על הסכנות של המהפכה המשפטית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין קשר להוצאת כספים יש קשר לריבית שעולה והתחזיות השליל (ל"ת)
    דניאל 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לעולם לא נסלח לסמאל.
    עומריני 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טוב עשו שניסו להעביר את הרפורמה הם פתחו את עינינו למאחורי הקלעים של המתרחש במדינה. למה הנבחרים שלנו לא מקדמים את המדיניות שלנו, 30 שנה שעובדים עלינו עם הבחירות. אין מחילה על זה לא נסלח ולא נשכח אתם חושבים שהכסף אצלכם? אתם כולכם עניים לעומת הכסף של הימין והדתיים. הוצאתם כולכם את הכסף וציפיתי כבר ל4.5 שקל לדולר אבל כנראה שכולכם כבר רקובים ואת כל ההון שלכם הוצאתם על תענוגות. הערתם את הדוב ועכשיו תשאו בתוצאות.
    סגור