שיווק ופרסום

מטרו מוטור בבשורה ענקית ללקוחות: אולם תצוגה חדש בעלות של מיליונים

מטרו מוטור השיקה אולם תצוגה חדש ל-VOYAH, מותג הפרימיום של קונצרן דונגפנג, ברחוב הסדנאות 1 בהרצליה פיתוח, בעלות של כ-3.5 מיליון שקל
מערכת ice |  1
מטרו מוטור (צילום עמית אגרונוב)
מטרו מוטור השיקה בסוף השבוע האחרון אולם תצוגה חדש ל-VOYAH, מותג הפרימיום של קונצרן דונגפנג. אולם התצוגה אשר ממוקם ברחוב הסדנאות 1 בהרצליה פיתוח, נפתח באירוע חגיגיץ באולם ניתן להתרשם מדגם ה-VOYAH FREE אשר הושק לפני כחודש ובהמשך יוצבו בו כל דגמי המותג הבאים שיגיעו לארץ. כחודש מאז ההשקה, מכרה מטרו למעלה מ- 70 יחידות של ה-VOYAH FREE.
מותג היוקרה החשמלי VOYAH זוכה ליהנות מבית חדש שמתכתב היטב עם ערכי, אופי ומסרי המותג. VOYAH, מותג הפרימיום של קונצרן דונגפנג, הושק על די מטרו מוטור בישראל בחודש שעבר, עם תחילת המכירה של ה- D-SUV ,VOYAH FREE בעל אבזור עשיר. כחודש מאז ההשקה, מכרה מטרו למעלה מ- 70 יחידות של ה-VOYAH FREE. 
מטרו השקיעה באולם התצוגה החדש כ-3.5 מיליון שקל. האולם, שנמצא ברחוב הסדנאות 1 בהרצליה פיתוח, משתרע על שטח של כ-500 מ"ר ועתיד לשמש גם את שאר דגמי המותג שיגיעו לארץ. אולם התצוגה ששומר על קו עיצובי נקי ומאופק, יקנה ללקוח חווית 360 החל מנסיעת מבחן, סגירת העסקה ועד למסירת הרכב. חוויה אקסלוקסיבית שלא נגמרת שם וממשיכה בדמות קשר שוטף עם מחלקת חווית הלקוח. בנוסף ישמש האולם את החברה כבית לאירועים, כמקום מפגש לחברי VOYAH Club ולפגישות עסקיות.
כאמור, האולם הושק ביום שישי האחרון באירוע אשר התקיים משעות הבוקר ועד הצהריים במעמד מנכ"ל קרסו מוטורס איציק וייס, יו"ר ומנכ"ל קבוצת ORC רז עודד, ומנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר יואב הורוביץ. באירוע החגיגי לקחו חלק לקוחות קיימים ועתידיים שהגיעו להתרשם מהרכבים ולעבור נסיעות מבחן. 
ה-VOYAH FREE מתהדר שני מנועים חשמליים מספקים 490 כ"ס ו-73 קג"מ, שמביאים את ה-FREE מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות בלבד, ובסוללה (CATL) הגדולה בקטגוריה, בעלת קיבולת של 106 קוט"ש. הסוללה מספקת טווח נסיעה של כ-500 ק"מ (WLTP), הגבוה בקטגוריה, כשמשך הטעינה מ-20% ל-80% עומד על 40 דקות בסה"כ. עיצוב הרכב פותח בשיתוף סדנת ITALDESIGN, חברת העיצוב וההנדסה האגדית.
מלבד הנראות והאבזור העשיר, גם בנושא הבטיחות מסמנת VOYAH FREE את הרף הגבוה בתחום. מלבד מערכות הבטיחות האקטיביות, תמצאו ב- FREE גם מערכות טכנולוגיות מתקדמות וייחודיות. מערכת NIGHT VISION אינפרא אדום המסייעת למערכות הבטיחות האוטונומיות, מערכת ניטור עייפות בנהיגה (המזהה פיהוק למשל) אשר מגיבה יחד בהפצת ניחוח מעורר והפעלה פתאומית של המזגן, ניטור וידאו של המושב האחורי, מערכת מניעת שכחת ילדים ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שירות
    רמי 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי לא משנה איך נראה אולם התצוגה או כמה הרכב יהיה מוצלח או לא מטרו היא החברה האחרונה שתרצה לקבל ממנה שירות או אחריות שירות גרוע אחריות שלא קיימת מוסכים יקרים וברמה נמוכה ו חירום חלפים של למבורגיני חבל
    סגור