השוק

אנלייט נכנסת למדד ת"א 35: כך חגגה את ההישג החדש

חברת אנלייט פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב וזאת לרגל כניסתה למדד הדגל ת"א 35, זמן קצר אחרי שגם החלה להיסחר במדד נאסד"ק
מערכת ice | 
אנלייט פותחת את המסחר (צילום יוסי זיגלר)
זמן קצר לאחר שחברת אנלייט, הפועלת בתחום האנרגיה המתחדשת, נכנסה למדד נאסד"ק, היום היא רושמת אבן דרך נוספת עם כניסתה למדד הדגל של הבורסה לניירות ערך בתל אביב - מדד ת"א 35. לרגל זאת נציגי החברה פתחו הבוקר (א') את המסחר בבורסה.
החברה הוקמה בשנת 2008 והונפקה רק שנתיים לאחר מכן. כיום היא מובילה בסקטור האנרגיות המתחדשות עם יכולות פיתוח, הקמה ותפעול של פרויקטים על פני 11 מדינות ברחבי העולם.
מהיום בו החלה להיסחר החברה רשמה של תשואה של 2,160% במנייה שלה ושווי השוק שלה עומד היום על כ-7 מיליארד שקלים, אשר אפשר לה להיכנס למדד ת"א 35 לצד חברות מובילות נוספות.
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט מסר: "כניסתה של אנלייט למדד ת"א 35 מהווה אבן דרך משמעותית בהתפתחות העסקית והפיננסית של החברה, שעברה כברת דרך מאז הנפקתה בבורסת ת"א בשנת 2010. כניסתה של החברה למדד היוקרתי הינה פועל יוצא של הצמיחה העקבית שנרשמה בהיקפי הפעילות בשווקים הגלובליים ובשוק הישראלי בשנים האחרונות, לצד האמון וההכרה שרוחש שוק ההון לעוצמתה של החברה ומובילתה העסקית". אנלייט גאה להוביל ולהפיץ את בשורת האנרגיה המתחדשת וחשיבותה ברמה הגלובלית".
יניב הירש, מנהל ביחידת המדדים של הבורסה אמר: "כניסתה של חברת אנלייט למדד הדגל של הבורסה, הנה צעד משמעותי מאז הרישום שלה בבורסה בת"א. הצטרפותה למדדים המובילים, תאפשר לציבור הישראלי להיחשף לחברה גם באמצעות החסכונות של הציבור, קרנות הפנסיה וקופות הגמל, אשר ברובן חשופות למדדי הבורסה. אני מאחל להנהלת החברה ולעובדיה להמשיך לצמוח  ולהתפתח כחברה ירוקה אשר מפתחת את תחום האנרגיה בישראל, וזאת לטובת ציבור המשקיעים ולטובת עולם ירוק ומפותח יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה