השוק

אילון מאסק ממשיך לפטר עובדי טוויטר למרות שהבטיח שיפסיק

חודשים ספורים אחרי שמאסק הבטיח שיעצור את גל הפיטורים בטוויטר, מתברר כי זה רחוק מלהיות נכון. בשבוע שעבר פוטרו עובדים נוספים ממחלקות שונות. ייתכן כי ישנו קשר לבקשה של מאסק לשנות אלגוריתם של הצגת פרסומות - תוך שבוע
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
אף שלפני כשלושה חודשים אילון מאסק הבטיח שלא יהיו עוד גלי פיטורים בטוויטר, מתברר כעת כי הוא לא ממש עומד בהבטחה הזו. דיווחים חדשים מעידים כי בפועל הבעלים של טוויטר המשיך לפטר יותר ממה שתוכנן.
על פי נתונים חדשים בשבוע שעבר פוטרו אנשים נוספים ממחלקות המכירות וההנדסה בגל פיטורים שלישי עבור המחלקה. לא ידוע אם יש קשר בין הפיטורים לבין הבקשה החדשה של מאסק מהעובדים לשפר את מערכת הפרסום ברשת החברתית - תוך שבוע בלבד.
לדברי אחת העובדות המפוטרות מאסק ביקש שפרסומות יופיעו למשתמשים על בסיס מילות מפתח (בדומה לאופן הפעילות של גוגל) ולא על בסיס נתוני הפעילות. העובדת לשעבר, שעבדה בחברה לא פחות משבע שנים, העידה כי אכן מדובר במשימה ניתנת לביצוע תוך חודשיים עד שלושה, אך לא בשבוע.
זו לא הביקורת הראשונה שמאסק מקבל על הרצון להידמות לגוגל. לאחרונה ברוס פאלק, שהיה אחראי בעבר על נושא הפרסום בטוויטר, צייץ כי למאסק אין מושג על מה הוא מדבר כשהוא מבקש לשנות את האלגוריתם
מאסק כמובן לא נבהל מהדעות הללו וצייץ בחזרה כי לטוויטר יש שירות הפרסום הגרוע בעולם ובגלל זה אף אחד לא קונה דרך טוויטר, אבל כולם כן רוכשים דרך אינסטגרם, והוסיף כי הדבר עומד להיות מתוקן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה