השוק

המשבר בקריפטו מגיע לישראל - וזו החברה שמפטרת עשרות

פיירבלוקס, שמגנה על העברות נכסים קריפטוגרפיים, היא אחד הסטארטאפים הישראלים הגדולים אי פעם. למרות ההצלחה האדירה שלה, כעת היא מפטרת עשרות עובדים, יותר ממחציתם בישראל
יאיר מור | 
אבטלה (צילום vecteezy)
חברת הקריפטו הישראלית פיירבלוקס החלה בימים האחרונים בסבב פיטורים במסגרתו היא נפרדת מכ-30 עובדים, המהווים 5% ממעל 600 עובדיה בעולם. מעל מחצית מהמפוטרים הם במטה שלה בישראל, בעיקר במחלקות הניהול והתמיכה. 
מנכ"ל החברה, מיכאל שאולוב, מסר כי מדובר בהחלטה שהתקבלה "בלב כבד", משום ש"בעודנו מכינים את הקרקע לשלב הבא של צמיחת החברה, אנו רוצים להבטיח כי היא תהיה ערוכה בצורה מיטבית לשרת את לקוחותינו בכל השווקים והאתגרים הניצבים לפנינו. בהתאם לכך, אנו בונים מחדש מספר מחלקות בתוך הארגון, על מנת שישרתו בצורה הטובה ביותר את מטרות החברה ולקוחותיה ב-2023 ובהמשך". הוא המשיך כי במקביל לפיטורים, ממשיכה החברה לגייס אנשי פיתוח מוצר ושיווק. 
פיירבלוקס הוקמה ב-2017 על ידי שאולוב, פבל ברנגולץ המשמש כסמנכ"ל מו"פ, ועידן אפרת המשמש ככסמנכ"ל טכנולוגיה. היא מפתחת כלים להגנה על נכסי קריפטו כדי לוודא שהעברות תישארנה בטוחות, וזכתה בשנים האחרונות להצלחה רבה: לפני שנתיים הוערך שוויה ב-700 מיליון דולר, שלושה חודשים לאחר מכן היא הוערכה בשווי של 2.2 מיליארד דולר, ובתחילת 2022 כבר גייסה לפי שווי של 8 מיליארד דולר. סה"כ היא דיווחה על גיוסים בסך 1.2 מיליארד דולר - סכום אדיר לכל סטארטאפ, ובמיוחד בתחום המסוכן במיוחד שבו היא עוסקת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה