השוק

המיליארדר הישראלי שלום מקנזי זינק בסופרבול: אלו ביצועי המניות

טורניר הסופרבול ובייחוד הגמר הגדול הזניקו את מניות ענקית ההימורים דראפטקינגס, לאחר תקופת שפל יחסי. ברבעון הרביעי ההכנסות של 855 מיליון דולר היוו עלייה של 81% בהשוואה לאותה תקופה ב-2021
איתן לויטס | 
draftkings (צילום shutterstock)
מניות פלטפורמת הימורי הספורט דראפטקינגס (DraftKings) זינקו ביום שישי לאחר שהחברה דיווחה על הכנסות חזקות מהצפוי והעלתה את התחזית שלה לשנת 2023. המניה סגרה בעלייה של 15% ל-20.54 דולר, מה שהעניק לה שווי שוק של 8.39 מיליארד דולר.
הזינוק הגיע בעקבות היותה של דראפטקינגס אפליקציית הימורי הספורט הפופולרית ביותר בארה"ב בגמר הסופרבול, לפי החברה.
דראפטקינגס סיימה את 2022 עם נפילה, אך אמרה כי הרחבת מוצר ה-Sportbook המקוון שלה, שהושק בספטמבר, תסייע להניע גיוס לקוחות, מעורבות ושימור לקוחות. וזה עבד. לאחר השקתו בקנזס, דראפטקינגס אמרה שמרכז ההימורים המקוון פועל כבר ב-18 מדינות, המייצגות כ-37% מאוכלוסיית ארה"ב. האחרונות שהושק בהן המרכז הן מרילנד ואוהיו.
עבור הרבעון הכספי הרביעי שלה, דראפטקינגס אמרה כי הכנסותיה של 855 מיליון דולר הן עלייה של 81% בהשוואה ל-473 מיליון דולר שלקחה במהלך אותה תקופה ב-2021. היא דיווחה על הפסד של 53 סנט למניה על הכנסות של 855 מיליון דולר. אנליסטים שנשאלו על ידי Refinitiv צפו הפסד של 59 סנט למניה על הכנסות של 800 מיליון דולר.
החברה ייחסה את התוצאות להמשך שימור לקוחות, רכישה ומעורבות במדינות קיימות, כמו גם השקות מוצלחות של מוצרי Sportsbook ו-iGaming שלה בתחומי שיפוט נוספים.
"אני מאוד מרוצה מהאופן שבו סיכמנו את 2022, עם המשך צמיחה בשורה העליונה והתמקדות חזקה בניהול הוצאות", אמר מנכ"ל DraftKings, ג'ייסון רובינס.
נזכיר כי הקשר הישראלי לחברה הוא איש העסקים שלום מקנזי, בעל המניות הפרטי הגדול ביותר בדראפטקינגס (11%), הוא דמות לא מוכרת לציבור, אך בעולם הימורי הספורט, הוא שחקן עם ותק של למעלה משני עשורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה