השוק

אבי גבאי מוחק את פרטנר מוול סטריט "זה מיותר"

מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, מוחק את פרטנר מנאסד"ק, זאת לאחר שכבר עשה זאת בסלקום כאשר שימש כמנכ"ל. הסיבה למהלך: צמצום הוצאות מיותרות בעידן של מסחר גלובלי
מערכת ice |  1
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
פרטנר תפסיק להיסחר בנאסד"ק, ומוחקת את הרישומים שלה בבורסה האמריקאית, כך הודיעה החברה אתמול (חמישי) וזאת לאור העלויות הנגזרות ממסחר כפול בנוסף לישראל.
היציאה מרצון של פרטנר מוול סטריט והפסקת רישום כפול מזוהה עם אבי גבאי שגם עשה זאת בכובעו כמנכ"ל סלקום בינואר 2021, על פי אותה גישה בה דיווחה פרטנר כי כיום מסחר כפול הינו מיותר לאור המסחר הגלובלי המאפשר לכל משקיע להגיע לכל בורסה בינלאומית, ומשכך מי שירצה להשקיע בפרטנר יוכל לעשות זאת גם דרך הבורסה בתל אביב. 

ההחלטה להוציא את פרטנר מנאסד"ק, דומה להחלטה שהגיע אליה גם בסלקום, ובכך שבכל מקרה רוב מניות החברה ועיקרה בבורסה בתל אביב, ומשכך אין סיבה למסחר כפול שכרך בהוצאות רבות שנגזרות מהמסחר בארה"ב ויש בכך משום ייעול מיידי ואפשרי.
בתוך כך, קבוצת התקשורת פרטנר וחברת MindsView  החלו בשיתוף פעולה לפיילוט ראשון וחדשני מסוגו בישראל שמתבצע בימים אלה בבית החולים איכילוב. את הפיילוט מובילים, ד"ר עדי נמרוד, מנהל מחלקת טיפול נמרץ וד"ר יואב פז, רופא בכיר במחלקת טיפול נמרץ ואיכילוב טק.

יגאל גלעדי סמנכ"ל הנדסה פרטנר. צילום: ינאי יחיאל
במסגרת הפיילוט, שהחל בשת"פ בין הצדדים לפני כשנה וחצי, מערכת חדשנית מאפשרת לרופא המטפל להתייעץ עם רופא מומחה מרחוק, באמצעות משקפי מציאות רבודה, המעבירים 'תמונה' מלאה - אודיו, וידאו ונתונים - של המטופל וסביבתו, כפי שנראה על ידי הרופא המטפל. כך, הרופא המומחה לוקח חלק פעיל ומכריע בפתרון בעיות קריטיות בזמן אמת. הייחודיות של המערכת, בכך שמאפשרת לרופא המומחה לסמן סימונים גרפיים על הסרטון ולהציגם על משקפי AR בדיוק גבוה.
תהליך זה מתאפשר הודות ליכולות של רשת דור 5 אותה פרסה פרטנר באזור בית החולים. פרטנר מובילה כיום את מהפכת הדור ה-5 בישראל עם פריסה רחבה בכל רחבי ישראל. זהו שיתוף הפעולה השלישי של פרטנר עם תכנית ההאצה '8200 אימפקט', במטרה לתת מענה לבעיות חברתיות באמצעות פתרונות טכנולוגיים.
מפתחת המערכת, הכוללת משקפי AR, היא חברת MindsView, שזיהתה את הצורך בשימוש ביכולות מציאות רבודה, לא רק עבור משחקים. הפתרונות הקיימים כיום משתמשים במכשירים ניידים ומספקים פתרון וידאו נקודתי. עם הפתרון החדשני, החברה שוברת את מחסומי העלות הקיימים כך שמשקפי ה-AR יהיו בהישג יד לכל רופא. הפתרון הנוכחי יאפשר מענה ליותר מ-40% משיחות ההתייעצות עם צוות בכיר, שלא תמיד זמין להתייעצות מידית במקום הטיפול. כך, יהיה ניתן להימנע מטעויות רפואיות חמורות ולאפשר מתן טיפול יעיל.

המשקף. צילום: יח"צ
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להתקרב
    אריאל 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרטנר עוקצת את הלקוחות שעוזבים ומחייבת אותם חיובים שקריים לתקופה לא מבוטלת...לא להתקרב בשום פנים ואופן,אף חברת תקשורת לא מתנהגת כמו פרטנר בכוחניות ובשקרים ובמזימות .
    סגור