השוק

חברת BBT.Live והייפר גלובל בשיתוף פעולה מעניין

במסגרת השת"פ,- הייפר גלובל אנטרפרייז (מקבוצת הייפר גלובל) תשלב תוכנת ניהול קישוריות רחבת פס חדשנית, ש-BBT.Live פיתחה עבור ספקיות תקשורת, במגוון חומרות ומחשבים ייעודיים
מערכת ice | 
משה לוינסון (צילום BBT Live)
חברת BBT.Live וחברת הייפר גלובל אנטרפרייז, הכריזו על שיתוף פעולה במסגרתו הייפר גלובל אנטרפרייז (מקבוצת הייפר גלובל) תשלב תוכנת ניהול קישוריות רחבת פס חדשנית, ש-BBT.Live פיתחה עבור ספקיות תקשורת, במגוון חומרות ומחשבים ייעודיים. בשלב ראשון תשולב התוכנה במחשבי Dell Technologies שישמשו את לקוחותיה העסקיים של חברת סלקום שבחרה בטכנולוגיה של BBT.Live כפתרון להקמת רשתות תקשורת מאובטחות לעסקים כפי שנחשף בדצמבר שנה שעברה.
התוכנה של BBT.Live מאפשרת לספקיות תקשורת להעניק חבילת קישוריות רחבת פס בענן, על טווח מאובטח, ללקוחות עסקיים המבוזרים על פני משרדים, סניפים, ומשרדי בית מרוחקים. בעולם ההולך ומתבסס על דיגיטציה, מחשוב ענן ועבודה מכל מקום, ישנה דרישה הולכת וגוברת מספקיות התקשורת לתת פתרונות מקיפים הכוללים תקשורת יציבה, פשוטה לתפעול ומאובטחת. התוכנה כוללת בתוכה פתרונות אבטחה של חברת צ'ק פוינט לרבות טכנולוגיית ה-Nano Agent החדשנית אשר מנטרת את פעולות מכשירי הקצה, מזהה חריגות המיוחסות להתקפות סייבר מורכבות, חוסמת אותן בזמן אמת ולא מאפשרת לחדור דרכן ליתר הארגון.
עד כה ספקיות התקשורת נאלצו לתת פתרונות מסורבלים הדורשים מגוון ספקים ומסובכים לפריסה ועל כן בלתי רווחיים בעבורן. הטכנולוגיה של BBT.Live מספקת תקשורת רחבת פס המתממשקת עם כל סוג של חומרה או ענן כמו גם אבטחה ברמה הגבוהה ביותר. הייחודיות של המערכת היא שכל מרכיביה, כולל האבטחה ואופטימיזצית הרשת, מנוהלים ממערכת אחת ללא צורך להשתמש במספר רב של ספקים ומערכות ניהול. הפלטפורמה מאפשרת לספקי תקשורת את קיצור זמן רכישת הלקוחות שלהם ובהתאם את עלות הרכישה, באופן יוצא דופן.
חברת הייפר גלובל אנטרפרייז הישראלית, מקבוצת הייפר גלובל , מתמחה במתן פתרונות מחשוב OEM לחברות טכנולוגיות המפתחות מוצרים. החברה מלווה ומיישמת את תהליך הפיכת הרעיון של הלקוח למוצר מוחשי משלב התכנון ועד להגעה לשוק. לקבוצת הייפר גלובל,  שותפויות אסטרטגיות עם מיטב יצרניות הטכנולוגיה המובילות בעולם (ובכלל זה Dell Technologies, Intel  ורבות נוספות), המעניקה לה נגישות לפורטפוליו טכנולוגיות מחשוב רחב במיוחד ומאפשר לה גמישות רבה בהתאמת הפתרון המיטבי ללקוח.
משה לוינסון, מייסד ומנכ"ל BBT.Live: "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם הייפר גלובל אנטרפרייז שמובילה את מאמצי האינטגרציה של פתרונות תוכנה חדשניים במוצרים וחומרות של גדולי היצרנים בעולם. זוהי אבן דרך נוספת בדרכנו להפוך לכתובת המרכזית בעבור ספקיות תקשורת המעוניינות לספק ללקוחותיהן רשת אמינה, מאובטחת ופשוטה לניהול שתשפר משמעותית את הרווחיות שלהן פר לקוח". 
איתי אהרון, מנכ"ל הייפר גלובל אנטרפרייז: "אנחנו מקדמים בברכה את שיתוף הפעולה עם BBT.Live, אשר פיתחה פתרון ייחודי המאפשר לספקיות תקשורת לספק חבילת קישוריות רחבת פס בענן ללקוחות עסקיים מבוזרים. אנו מאמינים ביצירת  שותפות ארוכת טווח עם לקוחותינו.  הניסיון העשיר והידע המקצועי  שצברנו במאות פרויקטים שליווינו במגוון ענפי התעשייה, מאפשר לנו לייצר ולספק ללקוח את כל המעטפת שהוא צריך באופן שוטף במהלך כל מחזור חיי המוצר, לאורך שנים ובפיתוח דורות מוצרים נוספים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה