השוק

במקביל להתייקרות מוצרי החלב: תנובה חילקה דיבידנד ענק לעובדיה

תנובה חילקה לעובדיה דיבידנד של 100 מיליון שקל, זמר קצר אחרי שהודיעה לקמעונאים על העלאת מחירי מוצרי החלב שאינם תחת פיקוח וייקור גם של תחליפי החלב בשיעור ממוצע של 4.7% החל ממחר
מערכת ice |  2
קמפיין תנובה ורשות הטבע והגנים (צילום יחצ)
תנובה, שנמצאת כיום בבעלות של ברייט פוד הסינית והקיבוצים, חילקה לפני כחודש דיבידנד עצום לעובדיה על סך של 100 מיליון שקל, זמן קצר אחרי שהחברה הודיעה לקמעונאים על העלאת מחירי מוצרי החלב שאינם תחת פיקוח וייקור גם של תחליפי החלב בשיעור ממוצע של 4.7%, עלייה שתכנס לתוקפה כבר מחר (שלישי), לפי הפרסום ב"כלכליסט".
כזכור, הדיבידנד העצום שחולק בחודש הקודם מתווסף כהמשך בעצם לחלוקת הדיבידנד הקודמת שהתקיימה בתחילת השנה, אז חולק לעובדים 200 מיליון שקלים. ההסבר של תנובה לייקור המוצרים הוא שזה הגיע בעקבות הזינוק במחיר החלב הגולמי, שלטענתה הגדיל את הוצאותיה ב-400 מיליון שקל.
במרבית רשתות השיווק כבר אישרו לתנובה את עליית המחירים, בשל הקושי לקיים חנות מזון ללא מוצרי החלב של מי שמחזיקה בכ־49% מהשוק ושולטת גם בשוק תחליפי החלב. מי שטרם נתנה את אישורה למהלך היא שופרסל, מובילת שוק הקמעונאות. חלוקת הדיבידנד בעת הנוכחית על ידי תנובה תאפשר לשופרסל ללחוץ לצמצום ההתייקרות המתוכננת ולנו הצרכנים לקוות שהמחירים לא יזנקו בצורה משמעותית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לחזירות אין גבול
    דניאל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוצפנים
    סגור
  • 1.
    כלבים
    חיים 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן להחרים אותם לא לקנות מוצרי תנובה
    סגור