השוק

החברה הישראלית שעובדת עם CNN ו-TMZ מודיעה על מיתוג נחדש

חברת הסטארט-אפ הישראלית בראוזי (Browsi) מודיעה על מהלך מיתוג מחדש ושדרוג מוצרי החברה
מערכת ice | 
אסף שמלי (צילום יחצ בראוזי)
חברת הסטארט-אפ הישראלית בראוזי (Browsi) שפיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית המייעלת את הנדל"ן הדיגיטלי של מפרסמים מודיעה על מהלך מיתוג מחדש ושדרוג מוצרי
החברה. מעתה תציע בראוזי ללקוחותיה פתרון שלם עבור כל סוגי הפרסומים באתרי האינטרנט השונים. השדרוג יוביל להצעת פתרון All-in-One ליצירת מונטיזציה של פרסום דיגיטלי המותאם אישית בכל סוגי המודעות. בכך, תאפשר בראוזי ללקוחותיה שיפור בחווית המשתמש, הגדלת החשיפה לפרסומים וכתוצאה מכך גם הגדלת רווחים. במסגרת המהלך תוכל מעתה בראוזי להציע ללקוחותיה יכולות פרסום מתקדמות בוידאו.
המהלך הנוכחי של החברה, שכולל מיתוג מחדש וכניסה לשוק נוסף ורחב של פרסומות וידיאו מציין אבן דרך משמעותית בהתפתחות החברה אשר מתבססת כחברה המובילה בעולם בכל הנוגע לשילוב בינה מלאכותית והעצמת גופי מדיה ויוצרי תוכן, לשלוט באופן מלא בנכסים הדיגיטליים שלהם. באמצעות איסוף נתונים התנהגותיים ומעורבות בזמן אמת, בראוזי מסייעת למפרסמים למקם את המודעות בהתאמה אישית לגולש ובכך מגדילה את ההכנסות ומשפרת את חווית המשתמש. Browsi זוכה לאמון ועובדת עם גופי מדיה מהגדולים בעולם כגון: Ynet ,CNN ,TMZ, Kobe Shimbun, Reworld Media LADbible  ,GMX ועוד.
״בשנה האחרונה ביססה בראוזי את מעמדה בשוק והפכה לשחקן מרכזי בתחום האד-טק".
אומר אסף שמלי, מייסד ומנכ״ל החברה. ״מאז הקמת החברה, הצבנו לנו למטרה למקסם
את חשיפת הפרסומים של לקוחותינו, להגדיל רווחים ולהציע את חווית המשתמש הטובה
ביותר. אני סבור כי בזכות פלטפורמת ה- 360 שאנו מציעים לקוחותינו יקבלו מסגרת מלאה
העונה על כל צרכיהם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה