השוק

Finout מצרפת חבר חדש לדירקטוריון, עם רזומה מרשים ביותר

מאט אליס, מייסד Cloudability, מצטרף לסטארט אפ הישראלי: "למרות שברור ש-FinOps הופכת לדיסציפלינה בסיסית בטכנולוגיה, יש עדיין הזדמנות ענקית לתקן את התמחור מבוסס השימוש"
מערכת ice | 
יזהר רועי ואסף (צילום שלומי מזרחי)
Finout, פלטפורמת ניהול עלויות הענן המודרנית, הודיעה על מינויו של מייסד Cloudability, מאט אליס, לדירקטוריון שלה. Cloudability השיקה גם את FinOps וגם את ורטיקאל הניהול הפיננסי בענן, ונרכשה בידי Apptio ב-2019 לאחר שמיטבה כמעט 10 מיליארד דולר בהוצאות בענן ארגוניות ברחבי AWS, Microsoft Azure ו-Google Cloud. "למרות שברור ש-FinOps הופכת לדיסציפלינה בסיסית בטכנולוגיה, יש עדיין הזדמנות ענקית לתקן את התמחור מבוסס השימוש", אמר אליס. "כשפגשתי את צוות Finout היה ברור שהם בונים את פלטפורמת FinOps כדי לקחת אותנו לשלב הבא. זה מאוד מרגש".
"ראינו מול עינינו את מאט במשך שנים וזה כבוד שהוא מצטרף לצוות המנהיגות שלנו. Cloudability הייתה חלוצה בעולם הפעילות הפיננסית בענן, ואנו ברי מזל שיש לנו את המומחיות והחונכות שלו בזמן שאנו מנווטים בעולם החדש של קוברנטיס, פעילות ללא שרתים, מיקרו שירותים ועוד הרבה ארכיטקטורות ותוכנות כשירות מצד שלישי המנהלות עסקים מודרניים", אמר רועי רב-הון, מנכ"ל ומייסד שותף של Finout. 
אליס, יזם סדרתי, הקים את Cloudability ב-2011 שהייתה לחלוצה בתחום הניהול הפיננסי בענן - כולל יצירת FinOps. כיום, אליס הוא מנכ"ל FasterBetter, סטארטאפ של פרודוקטיביות העבודה העתידית הממוקם בפורטלנד, אורגון ומוכר גם כמשקיע בסטארטאפ, יועץ וחבר דירקטוריון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה