שיווק ופרסום

טרמינל X מתפוצצת: לא תאמינו כמה הרוויחה ברבעון השלישי

טרמינל X פרסמה את הרווח שלה לרבעון השלישי של 2022 ומדווחת על גידול בהכנסות ושיפור במדדים התפעוליים, כאשר במקביל אתר הסח של החברה ביוון נפתח
מערכת ice | 
ניר הורוביץ (צילום דימיטרי טוליאנסקי)
טרמינל X מפרסמת היום (רביעי) את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2022 ומדווחת על גידול בהכנסות ושיפור במדדים התפעוליים, כאשר במקביל אתר הסח של החברה ביוון נפתח. טרמינל X חתמה על הסכם לרכישת 51% מסיסטארז.
ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל X: "אנו מציגים היום את תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2022, עם המשך צמיחה בפעילות הקיימת של למעלה מ25% ושיפור במדדים התפעוליים. בנוסף, החברה ממשיכה לפעול על פי אסטרטגיית הצמיחה בחו"ל ובקטגוריות נוספות, עם הקמת פעילות מקומית ביוון, והשלמת רכישת 51% מאתר האופנה סיסטארז. האתר ביוון נפתח למכירה בחודש האחרון, עם בשורה צרכנית של מגוון מותגי  אופנה ולייף סטייל מובילים ושילוח תוך שעות. TERMINAL X שומרת על מקומה כאתר הסחר המוביל בישראל בתחומי האופנה והלייף סטייל, ואנו פועלים להמשיך ולהתפתח בארץ ובעולם".
הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו בכ-86 מיליון ש"ח לעומת כ-68.6 מיליון ש"ח ברבעון מקביל אשתקד, עליה של כ-25.5% שנובעת בעיקר מעליית הסל הממוצע ומעליית מספר הלקוחות הפעילים. הרווח הגולמי ברבעון השלישי השנה הסתכם בכ-36 מיליון ש"ח (41.8% מההכנסות) לעומת כ-30.5 מיליון ש"ח (44.5% מההכנסות) ברבעון מקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר מפעולות יזומות שביצעה החברה להגדלת נתח השוק.
הוצאות מכירה ושיווק הסתכמו ברבעון השלישי בכ-39.5 מיליון שקלים בהשוואה לכ-31.6 מיליון ש"ח ברבעון מקביל אשתקד. שיעורן מסה"כ ההכנסות נשאר דומה – כ-46%. ההתייצבות בשיעור ההוצאה מההכנסות כולל בתוכו ירידה בשיעור הוצאות השיווק שמתקזזת מעלייה  בשיעור עליית הוצאות הלוגיסטיקה. ההפסד הנקי הסתכם ברבעון השלישי השנה בכ-6.7 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד נקי בסך של כ-10.3 מיליון ש"ח אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה