השוק

ענקית השבבים רוכשת חברה נוספת בישראל

ענקית השבבים סינפטיקס הודיעה כי תרכוש את אמזה הישראלית, סכומי העסקה והיקפה טרם פורסמו
מערכת ice | 
עסקים (צילום shutterstock)
חברת סינפטיקס העולמית הודיע היום (רביעי) כי רכשה השבוע את החברה הישראלית Emza Visual Sense. בכך סינפטיקס ומעמיקה את פעילותה בישראל בתחום פתרונות זיהוי קול ותמונה. זאת לאחר הרכישה הנוכחית מצטרפת לרכישה נוספת שביצעה סינפטיקס בדצמבר 2021 של קבוצת DSPG הישראלית המתמחה באותו התחום של פתרונות זיהוי וקול ותמונה.
ההשקעה של סינפטיקס בחברות ישראליות מגיעה לאחר דבריו של מייקל הרלסטון, מנכ"ל סינפטיקס העולמית, שהכריז כבר בעבר כי הם רואים בישראל מרכז של חדשנות, עם עובדים יצירתיים ובעלי יוזמה וכי הם ימשיכו לחפש הזדמנויות עסקיות בישראל.
חגי עבודי, מנהל האתר של סינפטיקס בישראל, מסר כי: "אנו מברכים את עובדי EMZA שיצטרפו למרכז המו"פ של סינפטיקס בהרצליה, ויתרמו מהיכולות ההנדסיות המתקדמות שלהם והניסיון הרב בפיתוח אלגוריתמים ופתרונות מלאים בתחום ה Vision AI".
"אנו נרגשים מאוד לשלב ולהרחיב את המומחיות והטכנולוגיה של צוות EMZA בעסק שלנו" אמר Saleel Awsare, SVP & GM ב-Synaptics העולמית, “שילוב של טכנולוגיות מפתח בחומרת קצה ואלגוריתמים לראייה ממוחשבת, אודיו ואבטחה, תוך מינוף עשרות שנים של ניסיון וידע מעמיק בדרישות הלקוחות, יאפשר לנו יחד לפרוס, להרחיב ולהגדיר מחדש את השוק כולו ויבסס את מעמדה של סינפטיקס כמובילה בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה