השוק

ענקית הסייבר הישראלית בגל פיטורים שני תוך חודשים

פחות משנה לאחר שחשפה תוכניות להנפקה בוול-סטריט, סייבריזן הספיקה לצאת כבר לשני גלי ענק של פיטורין, ולקצץ כחמישית מכוח האדם שלה
יאיר מור |  1
מייסדי סייבריזן (צילום סייבריזן)
ענקית אבטחת המידע הישראלית סייבריזן הודיעה הבוקר (רביעי) על גל פיטורין ענק, שבמסגרתו תיפרד מכ-200 עובדים, המהווים כ-14% מתוך 1,400 העובדים שנותרו בה לאחר גל פיטורין קודם שהוכרז רק בקיץ האחרון, ומעלה את סך הקיצוץ בכוח האדם ל-20% - כלומר חמישית ממצבת העובדים - תוך חמישה חודשים.
לפי המידע שבידנו, כ-50 מתוך 200 המפוטרים הם במטה הישראלי של החברה, ואילו הרוב במטות שלה בחו"ל, שכוללים את ארה"ב, בריטניה, גרמניה, יפן וצרפת.
החברה הוקמה ב-2012 ומספקת טכנולוגיה לניהול אירועי סייבר, תוך ריכוז של כל המידע ממערכות שונות כדי למנוע "פיזור" יתר של מניעת אירועי הפריצה והטיפול בהם לכשהם קורים. בעשור שנות קיומה היא גייסה מעל 700 מיליון דולר ב-7 סבבים, שהאחרון בהם היה לפני שנה בדיוק, אז היא גייסה 50 מיליון דולר מקרן ההשקעות של גוגל. בינואר היא הציגה תוכנית להנפקה בוול-סטריט, אך לפני ימים בודדים דיווח האתר האמריקאי The Information כי החברה ביטלה את תוכניות ההנפקה שחשפה בינואר, ושכרה את שירותיה של ענקית השירותים הפיננסיים ג'יי.פי מורגן צ'ייס לחיפוש רוכש לחברה.
החברה מסרה לאתר ice כי "זו החלטה קשה עבורנו, ואנחנו עושים את כל המאמצים על מנת לסייע לעובדים בתהליך ובהמשך דרכם. כיוון שתנאי השוק השתנו משמעותית ושוק ההנפקות הטכנולוגיות למעשה סגור, חברות כמונו חייבות להפעיל משמעת פיננסית קפדנית ולתעדף יעילות פיננסית על פני צמיחה. הביקוש לטכנולוגיה שלנו נשאר גבוה, ואנחנו ממשיכים לבנות חברה גלובלית עצמאית עם יעדים אסטרטגיים ארוכי טווח.". מדובר למעשה בחזרה על דבריו של המנכ"ל, ליאור דיב, בקיץ האחרון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרושים עובדים לעבודה קלה מהבית !
    נוי 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרושים עובדים לעבודה קלה מהבית ! לפרטים על העבודות שיש לנו מהבית תרשמו בגוגל "אתר עבודה מהבית" יש לנו שמה עשרות משרות הכי מכניסות מהבית!
    סגור