השוק

הסנקציות מגיעות גם לאוליגרכים: זו היאכטה העומדת למכירה

כשברקע המשבר החמור בין הרוסים לאירופה רק מחריף, הריקושטים מגיעים גם לאנשי העסקים. איגור קסייב, אשר נמצא ברשימת השחורה של אנשי העסקים המוחרמים, ימכור את היאכטה שברשותו
מערכת ice | 
יאכטה לונה (צילום צילום מסך יוטיוב)
איש העסקים והאוליגרך הרוסי איגור קסייב עומד למכור את היאכטה שבבעלותו במחיר מוערך של 26 מיליון ליש"ט. לפי פרסומים בתקשורת הזרה המכירה מגיעה בעקבות הסנקציות הכבדות ואיסורי המעבר בין מדינות על אזרחים רוסים בצל המלחמה באוקראינה.
בתחילה דבר המכירה הוסתר מעיניי הציבור וזהות מוכר היאכטה היוקרתית הוסתרה, אך לאחר כמה ימים בתו של קסייב, אילונה, אישרה כי היאכטה הנמכרת היא אכן חלק מ"צי של משפחתה". מנגד מקורבים לאיש העסקים מכחישים כי היאכטה המדובר נמצאת בבעלות קסייב ומבהירים כי אין בינם לבין עסקת המכירה קשר.
הסנקציות הכבדות הוטלו על קסייב, כמו אולגרכים אחרים, לאחר שהוכח כי איש העסקים מחזיק במניות לכאורה באחד ממפעלי הנשק הגדולים ברוסיה. מתוך כל הכריזה מלחמת בריטניה כי האוליגרך "מצטרף" לרשימת האוליגרכים איתם אסור לעשות עסקים לפי ממשלת בריטניה.
קסייב צבר את הונו המוערך בכ-3.4 מיליארד דולר מחברת יבוא מוצרי האלכוהול והטבק שברשותו ובמסחר מניות אשר בו הוא "מתמחה" כלשון מקורביו. יש לציין כי לאורך השנים הופצו שמועות כי קסייב מנהל מערכת יחסים צמודה עם מאפיות ועבריינים, אך אלה נדחו כל פעם מחדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה