השוק

קבוצת ניקיסו ממנה סגן נשיא בכיר חדש

החברה, שמייצרת ציוד הנדסי לעיבוד גז, ממנה את אדריאן רידג', לתפקיד סגן נשיא בכיר לתפעול וייצור
מערכת ice | 
צינור גז (צילום unsplsh)
קבוצת Nikkiso Cryogenic Industries Clean Energy & Industrial Gases, חברת-בת של חברת ניקיסו ושות' בע"מ (יפן), שמחה להודיע כי אדריאן רידג' מונה לסגן נשיא בכיר לתפעול וייצור. רידג', הוא מנהל בינלאומי מנוסה עם 30 שנות ניסיון עם Atlas Copco בתפקידי ניהול שונים החל מניהול שירות, ניהול שיווק מוצרים, ניהול כללי ונשיא גלובלי של חטיבות שירות וציוד פריים. הוא מהנדס מכונות עם תואר שני במנהל עסקים בעסקים בינלאומיים.

לזכותו אחריות גלובלית במשך יותר מ -20 שנה עם בסיס עסקי בבריטניה, אירלנד, יפן, ספרד ובלגיה, והוא מביא הבנה עמוקה של האתגרים שהקבוצה תתמודד איתם כשהם ימשיכו להרחיב את טביעת הרגל הבינלאומית שלהם. בתפקיד זה אדריאן יוביל את הפעילות הגלובלית, וינחה את נשיאי היחידות הפונקציונליות והמנהלים הכלליים של הקבוצה להמשיך ולפתח ולשפר את אסטרטגיית הייצור הגלובלית שלהם ואת מערכת ניהול המצוינות התפעולית שלהם. הוא יתמקד גם בחוויית הלקוח, ניהול שרשרת האספקה, אבטחת האיכות והתמיכה ביוזמות הגלובליות של הקבוצה.
 
"אדריאן נלהב לפתח פעולות המספקות חוויית לקוח מעולה", לדברי פיטר וגנר, מנכ"לNikkiso CE& IG. "הוא מצפה להצטרף למשימה של CE& IG לספק ציוד, טכנולוגיות ושירותים חדשניים באמצעות קבוצת החברות הגלובלית שלנו, כדי לעזור ללקוחותינו לחולל שינוי". רידג' יתמקם בבלגיה וייסע רבות למיקומי הפעילות הגלובליים המרכזיים של הקבוצה. עם תוספת זו, Nikkiso ממשיכה את מחויבותה להיות עם נוכחות גלובלית ומקומית עבור לקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה