השוק

בהשקעה של 4 מיליון שקל: ויקטורי פותחת סניף חדש

מנכ"ל ויקטורי אייל רביד הכריז על פתיחת הסניף החדש שיתפרש על פני כ-1,500 מ"ר ויעסיק כ-60 עובדים. באחרונה השיקה הרשת תת מותג בשם "ויקטורי סיטי"
מערכת ice | 
סניף ויקטורי (צילום Magma Images)
רשת ויקטורי מתחדשת בסניף ה-63 שלה. מנכ"ל הרשת, אייל רביד, הכריז היום (רביעי) על פתיחתו של הסניף החדש, ברחוב סוקולוב פינת קוגל בחולון. בהקמת הסניף הושקעו כ-4 מיליון שקלים. הסניף מתפרש על פני כ-1,500 מ"ר, ולדברי החברה יעסיק כ-60 עובדים וישרת את כל תושבי חולון והאזור. בקרוב ייפתח סניף נוסף של הרשת בעיר.
הסניף החדש של ויקטורי יציע לתושבי חולון בין היתר ירקניה, מעדניית גבינות, מחלקת דגים טריים, מחלקת נקניקים, מאפייה ומחלקת בשרים טריים.
רשת ויקטורי מונה כעת 63 סניפים בפריסה ארצית. לאחרונה הושק תת המותג של הרשת, "ויקטורי סיטי", המונה כעת כ-4 סניפים בעיר תל אביב. בסך הכל מעסיקה החברה מעל ל-3,000 עובדים, מצמח בצפון ועד באר שבע בדרום. אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי: "השנה הקרובה צפויה להיות שנה של חידושים ובשורות, עם סניפים חדשים שירחיבו את פריסת 'ויקטורי סיטי' לכל המדינה".
 
אמש (שלישי) פורסם כי רשת ויקטורי בין שש הרשתות הגדולות בישראל (לצד רמי לוי שיווק השקמה, שופרסל, אושר עד, מחסני השוק ויוחננוף), שהודיעו כי לא יאשרו את העלאת המחירים של יוניליוור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה