השוק

סייטפול נחשפת: החברה הודיעה על גיוס של 18 מיליון דולר

סייטפול מספקת למנהלים תשובות מיידיות לשאלות עסקיות קריטיות ומזהה צווארי בקבוק שחוסמים צמיחה - ללא תלות באנליסטים

מערכת ice | 
כסף (צילום pexels)
חברת הסטארט-אפ סייטפול (Sightfull), המאפשרת אנליזה של נתונים עסקיים בהיקף רחב, מודיעה על סבב גיוס הון A, בהובלת Dell Technologies Capital ובהשתתפות
Norwest Venture Partners ו-Tiger Global. יחד עם סבב סיד של 6 מיליון דולר שגויס בסוף 2020, הגיעו סך גיוסי ההון של החברה ל-24 מיליון דולר. בהשקעת הסיד השתתפו 14  יזמים ומנכ"לים של תעשיית ההיי-טק הישראלית, ביניהם אסף רפפורט, מנכ"ל Wiz, עינת גז, מנכ"לית Papaya Global, דן עדיקה, מנכ"ל WalkMe, ותומר ויינגרטן, מנכ"ל SenitalOne.

המוצר של החברה, המבוסס על טכנולוגיות שמקורן בעולם הסייבר, מבצע ניטור וניתוח מתקדם של המהלכים העסקיים של חברות SaaS. המוצר מתריע בזמן אמת להנהלת החברה ולצוות ה-Revenue Operations שלה על אינדיקציות לבעיות באסטרטגיה של החברה, ומאפשר להם לתקן את המהלכים העסקיים שלה מוקדם ככל הניתן. אנליטיקה עסקית היא אחד מהשווקים החמים ביותר בעולם ולאחרונה פורסטר וגרטנר התחילו לסקר אותו כתחום נפרד בשםRevenue Intelligence  או Revenue Operations and Intelligence.
 
ההשקעות בשוק צמחו מהיקף כספי של 321 מיליון דולר בשנת 2020 ל-952 מיליון דולר בשנת 2021. סייטפול נוסדה בסוף שנת 2020 על ידי נעם לירן, מנכ"ל החברה, ואלכס ליטבק, סמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO). החברה מעסיקה 20 עובדים בתל אביב ומספר עובדים נוספים במשרדיה בסן פרנסיסקו, ובעקבות גיוס ההון מתעתדת החברה להכפיל את מספר העובדים תוך שנה. נוסף לכך החברה מתכננת להאיץ את פיתוח המוצר על מנת לספק את הביקוש הגדל בשוק, להרחיב את מאמצי השיווק והמכירות ולפתוח משרד נוסף בחוף המזרחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה