השוק

טדי שגיא בעסקת מיליונים: זו חברת התיירות שמכר

המיליארדר הישראלי חתם על הסכם מול קבוצת התיירות תלמה-שלמה של ארז שמול, משפחת שמלצר, משפחת נפתלי ובית השקעות מור למכירת השליטה בחברת Arbitrip, שמספקת לחברות פתרון להזמנת מלונות לנסיעות עסקיות וניהול תקציב הנסיעה
יאיר מור | 
טדי שגיא (צילום יחצ)
חברת תלמה-שלמה הודיעה אחר הצהריים (שני) כי רכשה מקבוצת טדי שגיא את השליטה בחברת ה-TravelTech הישראלית Arbitrip, בעסקה שמוערכת בכ-20 מיליון דולר ומשקפת לחברה שווי של בין 35 ל-45 מיליון דולר.
ארביטריפ הוקמה ב-2015 על ידי בני יונוביץ', המשמש כמנכ"ל, ואוראל יוסף, המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות. השניים הכירו במהלך שירותם הצבאי ביחידה טכנולוגית של חיל המודיעין, והחברה שהקימו פיתחה פלטפורמה שמספקת חבילת שירותים לנסיעות עסקיות, כולל הזמנת מלון לפי דרישות תקציב וקרבה ליעד הנסיעה, לצד ניהול של תקציב הנסיעה. לחברה 15 עובדים, ו-850 לקוחות ארגוניים ברחבי העולם.
במהלך 7 שנות קיומה הושקעו בארביטריפ 4.5 מיליון דולר – כאשר ההשקעה הגדולה ביותר, בגובה 4 מיליון דולר, בוצעה על ידי טדי שגיא ב-2018, אז רכש את השליטה בחברה. כעת, הוא מוכר את מניותיו לתלמה-שלמה תמורת כ-20 מיליון דולר – תמורה של פי חמישה על ההשקעה, לפי הערכת שווי שמהווה החזר של עד פי עשרה על ההשקעות בחברה.
תלמה-שלמה היא קבוצת התיירות העסקית הגדולה בישראל. היא נמצאת בשליטת ארז שמול, קבוצת שלמה של משפחת שמלצר, משפחת נפתלי (בעלי "ביג") ובית ההשקעות מור. לקבוצה יותר מ-200 עובדים תחת ניהולה של אייה מגן. היא מרבה לרכוש חברות תיירות ברחבי העולם, והשנה רכשה סוכנות מרכזית בבריטניה ונמצאת כעת במו"מ לרכישת סוכנות בולטת נוספת בארה"ב.
קבוצת תלמה-שלמה יוצגה במו"מ ע"י עו"ד זהר ליס ממשרד פישר-בכר, וקבוצת טדי שגיא יוצגה ע"י עו"ד שמחה קובארי ממשרד מיתר ועו"ד זהר אוזדין ממשרד חדד, רוט, שנהר ושות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה