השוק

טדי שגיא חוגג: כמה הכניסה קייפ ברבעון האחרון?

Kape של איש העסקים טדי שגיא מדווחת על עלייה של 216% בהכנסות ו-209% ב-EBITDA בהתאם לתחזית השנתית; ההכנסות הסתכמו בכ-302 מיליון דולר

איתן לויטס | 
טדי שגיא (צילום יחצ)
Kape, ספקית התוכנות לאבטחת סייבר ופרטיות ברשת של המיליארדר הישראלי טדי שגיא, מפרסמת היום (שני) תוצאות מקדמיות למחצית הראשונה של השנה ומאשררת את תחזיות הצמיחה שלה לשנת 2022: הכנסות החברה עמדו על 301.6 מיליון דולר למחצית הראשונה, גידול שנתי של 216% או 19% על בסיס פרו-פורמה – צמיחה אורגנית לעומת המחצית המקבילה אשתקד. ל-Kape יש כעת בסיס מנויים משלמים גדול של כ-7 מיליון לקוחות.
הרווח EBITDA המתואם של Kape (רווח לפני הוצאות מימון, מס, פחת והפחתות) עמד על 88.5 מיליון דולר, גידול של 209% או 17% על בסיס פרו-פורמה לעומת המחצית המקבילה אשתקד. שולי ה-EBITDA נותרו גבוהים ועמדו על 29.3%. יצוין כי 88% מהכנסות החברה הן הכנסות מחוזים מתחדשים - נתון המעיד על היכולות של החברה לחזות את הביצועים שלה.

Kape רשמה צמיחה אורגנית חזקה לכל רוחב פתרונות החברה, כאשר הביקוש לפתרונות פרטיות ואבטחה ממשיך לגדול. ההכנסות ממוצרים המספקים פרטיות ברשת ללקוחות קצה עלו ב-19%, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, והכנסות מהמוצרים בתחום פתרונות האבטחה עלו ב-12%. במקביל, פעילות התוכן של החברה, אליה נכנסה החברה עם רכישתWebselense  הישראלית, רשמה צמיחה אורגנית משמעותית של 25% בהכנסות, בין היתר הודות להתרחבות החברה לוורטיקאלים חדשים.

עידו ארליכמן (צילום שרון דרעי)
המשך הצמיחה בהכנסות, לצד יישום אסטרטגיית ה-Go to Market וההטמעה המוצלחת של ExpressVPN (הרכישה הגדולה בתולדות החברה), הינם הגורמים שמאפשרים לדירקטוריון החברה לחוש ביטחון רב ביכולת של Kape לעמוד בתחזיותיה לשנת 2022 כולה: הכנסות של בין 610-624 מיליון דולר ו-EBITDA פרו-פורמה של בין 166-172 מיליון דולר.
 
כזכור, במהלך שנת 2021 ביצעהKape  שתי רכישות גדולות: הראשונה של Webselenese  הישראלית תמורת 155.1 מיליון דולר במזומן ובמניות, והשנייה של ExpressVPN  האמריקאית תמורת 925.8 מיליון דולר במזומן ובמניות. רכישת ExpressVPN הפכה את Kape לענקית עולמית בשוק פתרונות הפרטיות ברשת האינטרנט הצומח במהירות, בעוד רכישתWebselenese  הכניסה אותה לעולמות התוכן של פתרונות פרטיות ואבטחה.
"kape פתחה את שנת 2022 עם תוצאות חזקות מאוד, שעומדות בקנה אחד עם שאיפות הצמיחה האורגנית שלה", ציין עידו ארליכמן, מנכ"ל החברה. "סיפקנו, נכון להיום, 6 שנים רצופות של צמיחה כשהאינטגרציה של ExpressVPN מתקדמת לפי התוכנית, ואנחנו נמצאים במקום אידיאלי להמשיך ולגדול בשוק הפרטיות הצומח במהירות. הצוותים שלנו ממשיכים לשים דגש על פיתוחים חדשים שיבטיחו ש- kapeתמשיך להגדיר מחדש את הסטנדרט הטוב ביותר להגנה ואבטחת הנוכחות הדיגיטלית של הלקוחות שלנו ברחבי העולם, כש kape  הולכת והופכת במהירות לקו ההגנה העיקרי עבור מספר הולך וגדל של אנשים במרחב הדיגיטלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה