השוק

נובלוג רוכשת חברה ליישום תהליכי רגולציה ב-45 מיליון שקל

נובלוג רוכשת 60% מחברת Gsap שעוסקת בתחום מעניין של יישום תהליכים רגולטוריים; העסקה כוללת אופציית CALL לנובולוג לרכישת יתרת מניות החברה, כלומר לעבור לבעלות מלאה על החברה
ניצן כהן | 
בורסה (צילום picjumbo)
נובולוג ממשיכה באסטרטגיה של צמיחה באמצעות מיזוגים ורכישות. רכשה אמש את חברת Gsap שעוסקת בתחום יישום תהליכים רגולטוריים בתמורה ל-45 מיליון שקל. במסגרת העסקה תקבל נובולוג אופציית CALL לרכוש את יתרת מניות החברה ולמעשה להגיע להחזקה של 100% בחברה.
במסגרת העסקה, תשלם נובולוג לבעלי המניות של Gsap את התמורה (45 מיליון שקל כאמור) ב-3 פעימות. במועד השלמת העסקה תשלם נובולוג 33 מיליון שקל במזומן.

בנוסף תשלם נובולוג למוכרת בתוך שלושים ימים ממועד אישור הדוחות הכספים השנתיים בגין כל אחת מהשנים 2022 ו-2023, לפי מנגנון שהוסכם בהסכם הנגזר מתוצאותיה הכספיים של Gsap בשנים האמורות, בהיקף של עד 5 מיליון שקל ביחס לשנת 2022, ועד 7 מיליון שקל ביחס לשנת 2023 כשתקרת התמורה הנוספת כאמור עומדת על 12 מיליון שקל בסה"כ.
לנובולוג הוענקה אופציה מסוג CALL ול-Gsap הוענקה אופציה PUT לרכישת כלל מניות Gsap שיוחזקו על ידי המוכרת  במועד המימוש, באופן שבו כפוף למימושן תחזיק החברה במלוא הון המניות של Gsap.
עירן טאוס, מנכ"ל נובולוג מסר: "רכישת ההחזקה ב- Gsap מבוצעת על ידי נובולוג כחלק מתוכניותיה להרחבת והשלמת סל השירותים אותם היא מציעה כיום ללקוחותיה וכחלק מתוכנית הקבוצה לפתח ולהציע שירותים נוספים ללקוחות הקבוצה. חברת Gsap נחשבת לחברת הייעוץ המובילה בישראל ליישום תהליכי רגולציה, קליניקה ואיכות בתחומי הפארמה והמכשור הרפואי, זאת בנוסף לשירותים שהיא מציעה בתחום הניסויים הקליניים, המכסים את כל סביבת ניהול המחקר ושנועדו להבטיח את הצלחת הניסוי הקליני.
"Gsap הובילה בשנים האחרונות מאות פרויקטים בתחום הביומד בישראל ובחו"ל. תחת ניהולה, Gsap ביצעה עשרות הגשות רגולטוריות לתרופות אינובטיביות ומכשור רפואי. בכוונתנו לפעול להרחבת השירותים המוצעים על ידי Gsap ולמיצוי הסינרגיה בין פעילויות ויכולות קיימות של החברה כיום, לבין פעילותה הנוכחית והעתידית של Gsap".
נובולוג יוצגה בעסקה ע"י עורכי הדין אייל קליינמינץ ותומר מהרשק ממשרד תומר מהרשק ושות'. את Gsap ליוו בעסקה ניר בדנר, מחברת הייעוץ הכלכלי MNS ועורכי הדין אודי אפרון ושרית מוסאיוף ממשרד מ. פירון ושות'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה