השוק

נובולוג נכנסת לשוק הגרמני עם רכישה של חבילת מניות בחברה מקומית

נובולוג עוסקת בתחום המתפתח של הטלמדיסין, כלומר מתן שירותי רפואה באמצעים מרוחקים - תחום שצומח במהירות בשל משבר הקורונה; הערכות הן כי הוצאות הצרכנים על שירותי רפואה צפוייה להסתכם ב-57 מיליארד דולר עד 2025
ניצן כהן | 
נובולוג נכנסת לגרמניה (צילום נובולוג pixbay)
נובולוג ממשיכה להתרחב והיא נכנסת לשוק הגרמני. החברה רכשה 20% ממניות חברת הטלמדיסין הגרמנית Medflex בכ-6.5 מיליון אירו. בנוסף קיבלה נובולוג אופציות לרכישת מניות נוספות של Medflex בשנים הקרובות לפי נוסחת מחיר מוסכמת מראש.
Medflex היא אחת מספקיות הטלמדיסין המובילות בגרמניה. החברה מספקת  שירותים ייחודיים לרופאים ולאנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות המאפשרים לתקשר עם חולים באמצעות פלטפורמה דיגיטלית מוצפנת מקצה לקצה ומאושרת על פי ההנחיות של איגוד רופאי ביטוח הבריאות הגרמני (KBV) . Medflex רואה בשותפות החדשה עם נובולוג צעד חשוב נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה שלה.
תחום הבריאות בגרמניה הוא המתקדם ביותר באירופה ונחשב לאחד השווקים המבטיחים ביותר עם פוטנציאל הצמיחה הגבוה בעולם. למעלה מ-400 מיליארד אירו מושקעים מדי שנה בתחום הבריאות בגרמניה באוכלוסייה המונה 83 מיליון איש. בשנת 2019 העביר הפרלמנט הגרמני את ה- Digital Care Act (DVG) כדי להאיץ את הדיגיטציה והחדשנות בשוק הבריאות הגרמני. החוק סולל את הדרך להרחבת השימוש ביישומי בריאות דיגיטליים כדוגמת פתרון הטלמדיסין של Medflex.
השנה האחרונה הובילה לעלייה משמעותית בשימוש בווידאו לצורכי ייעוץ בקרב רופאים. כפועל יוצא מכך, תחום הבריאות הדיגיטלית התפתח במהירות והפך להיות צורך הכרחי עבור רופאים כמו גם עבור מטופלים. בהתאם לכך, מומחי התעשייה מעריכים כי ההוצאות על מוצרים ושירותים דיגיטליים יגיעו ל 12% מסך תקציב הבריאות וצפויים לעמוד על כ-57 מיליארד אירו בשנת 2025.
עירן טאוס, מנכ"ל נובולוג: "מדובר ברכישה אסטרטגית. חברת Medflex נמצאת במגמת צמיחה מואצת והיא שחקנית מרכזית בשוק הטלמדיסין בגרמניה. שוק הבריאות הדיגיטלי בגרמניה הוא אחד השווקים האטרקטיביים ביותר בתחום הבריאות הדיגיטלית וההשקעה ב-Medflex היא צעד ראשון חשוב ביישום התוכנית האסטרטגית של נובולוג להרחבת פעילותה בחו"ל. בכוונת החברה לפעול למיצוי הסינרגיה בין פעילויות ויכולות קיימות של החברה כיום, לבין פעילותה הנוכחית והעתידית של Medlex".
Medflex  נוסדה בשנת 2018 וכאמור עוסקת בתחום הטלמדיסין. באמצעות שירותיה, מאפשרת Medflex לרופאים ולאנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות לתקשר עם חולים באמצעות פלטפורמה דיגיטלית מאובטחת. Medflex מציעה מערכת דו-כיוונית למסירת הודעות, צ'אט וייעוץ באמצעות וידאו. פתרון הייעוץ באמצעות ווידאו של Medflex מוצפן מקצה לקצה ומאושר על פי ההנחיות של איגוד רופאי ביטוח הבריאות הגרמני (KBV).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה