השוק

ביקושים של כמעט 4 מיליארד שקל בהנפקת הענק של דנה עזריאלי

דנה עזריאלי מנקה את השוק מכסף: עזריאלי הרחיבה הלילה 3 סדרות אג"ח ואם חשבתם שהמשקיעים מפחדים מהתנודתיות בשוק, טעיתם: הם הסתערו על ההנפקה עם ביקושים של כמעט 4 מיליארד שקל ועזריאלי עצמה לקחה מתוך זה 3 מיליארד שקל
ניצן כהן | 
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן עזריאלי)
אשת העסקים דנה עזריאלי ניקתה הלילה את השוק מכסף, וזו לא אמירה מהפה לחוץ. עזריאלי גייסה הלילה 3 מיליארד שקל, סכומים ששמורים רק לבנקים מהסדר גודל של לאומי ופועלים. המוסדיים אגב, הזרימו ביקושים של 4 מיליארד שקל להנפקת הענק.
בהנפקה נקבע כי הריבית הממוצעת בשלושת הסדרות תהיה של כ-2% והסדרות הן ארוכות שלא להגיד ארוכות מאוד עם מח"מ של 8.1.
במסגרת הגיוס החברה הרחיבה שלוש סדרות אג"ח, ד', ו' ו-ח' שהינן צמודות מדד, במח"מ של כ-4.1, 7.4 ו-12.3 שנים, בהתאמה. הריבית בסדרה ד' נסגרה במסגרת המכרז על 1.3% והחברה החליטה לקבל התחייבויות מוקדמות בסדרה זו בהיקף של כ-670 מיליון ש"ח. הריבית בסדרה ו' נסגרה במסגרת המכרז על 2.04% והחברה החליטה לקבל התחייבויות מוקדמות בסדרה זו בהיקף של כ  1,460-מיליון ש"ח. הריבית בסדרה ח' נסגרה במסגרת המכרז על 2.55% והחברה החליטה לקבל התחייבויות מוקדמות בסדרה זו בהיקף של כ-870 מיליון  ש"ח.
סדרות ד' ו-ו' מדורגות Aa1 על ידי מידרוג. סדרה ח' מדורגת AA+ על ידי S&P מעלות.  במכרז למשקיעים מסווגים השתתפו מגוון רחב של גופים מוסדיים, מהגדולים בשוק ההון המקומי. את ההנפקה הובילה לידר הנפקות ואיתה פעלו גופי החיתום של  מנורה, ברק קפיטל, דיסקונט קפיטל, פועלים איביאי ורוסאריו.
 
אירית סקלר-פילוסוף, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית הכספים של קבוצת עזריאלי, מסרה: "אנו שמחים על הביקושים הערים שנרשמו במהלך המכרז למשקיעים מסווגים ומודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה. אנו ממשיכים בעשייה עסקית משמעותית כאשר לאחרונה השלמנו את רכישת קניון מול הים באילת והמשכנו בפיתוח תחום ה-Data Centers עם עסקה ראשונה בלונדון, מהשווקים המרכזיים והצומחים בעולם בתחום. אנו נמצאים בתנופת פיתוח של פעילות זו לצד המשך הייזום בשאר תחומי הפעילות, תוך הקפדה על איתנות פיננסית יוצאת דופן, המאפיינת את פעילות הקבוצה מאז היווסדה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה