השוק

לאחר שנה של מו"מ: הסכם קיבוצי לעובדי נביעות

לאחר שנה של משא ומתן מורכב, אשר כלל סכסוך עבודה מתמשך, ההסתדרות הלאומית וחברת נביעות הגיעו להסכמות בתיווך זרוע העבודה הממשלתית
מערכת ice | 
נציגי העובדים והנהלת נביעות (צילום זרוע העבודה אתר gov.il)
אחרי שנה של חוסר הסכמות ומשא ומתן מורכב, במסגרתו אף הכריזה וועד העובדים וההסתדרות הלאומית על סכסוך עבודה, זרוע העבודה הממשלתית הודיעה היום (שני) כי נחתם הסכם קיבוצי תקדימי לעובדי מפעל חברת נביעות.
כחלק מהמו"מ האינטנסיבי לצורך חידוש ההסכם הקיבוצי בחברה, וסכסוך העבודה, העובדים שיבשו את העבודה מספר פעמים, במהלך השנה האחרונה. בחודשים האחרונים, הממונה הראשית על יחסי עבודה עו"ד רבקה ורבנר התערבה בסכסוך וזימנה את הצדדים למספר ישיבות תיווך אצלה, והצדדים הצליחו להגיע להסכמות אשר גובשו לכדי הסכם קיבוצי.
מנכ״לית זרוע העבודה תאיר איפרגן בירכה על ההסכם "המיטיב אליו הגיעו הצדדים", במסגרת הליך הגישור שהובילה הממונה הראשית על יחסי עבודה, וציינה כי "האחריות שהפגינו הצדדים בשמירה על יציבות משקית ראויה להערכה".
עיקרי ההסכם עליהם סוכם, הן  תוספות שכר מצטברות לכלל העובדים של כ-10%, מנגנון מעבר ל-3 משמרות, הטמעת תוספת הותק בשכר הבסיס לזכויות סוציאליות, העלאת תעריף הנסיעות, נופש חברה, אירוע משפחות, חופשות מיוחדות ועוד.
 
נביעות הינה חברה השייכת ל"חברה למשקאות קלים (קוקה-קולה), לפני כשנתיים במהלך משבר הקורונה דווח כי החברה ביצעה שינויים מבניים, שצמצמו את עצמאותן של מספר חברות בת שלה. כחלק מהמלך עופר ינקו מנכ"ל נביעות מונה גם למנכ"ל המערך התפעולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה