השוק

איזו חברת ענק אימצה שבוע עבודה בן 4 ימים?

חברת גראבהאב, ענקית משלוחי המזון האמריקאית, הודיעה על מעבר לשבוע עבודה של ארבעה ימים פעם בשבועיים, על מנת לקדם איזון עבודה-בית, וכך לתת בחירה מלאה לעובדים בכל הקשור לעבודה בבית או במשרד
מערכת ice | 
משרדי גראבהאב (צילום באדיבות גראבהאב)
מי לא רוצה לעבוד מדי פעם מהבית ולשבור את השגרה הכרוכה בנסיעה מדי יום למשרד? ענקית משלוחי המזון האמריקאית, חברת גראבהאב, החליטה לעבור למודל של מעבר לשבוע עבודה של ארבעה ימים.
במסגרת המודל, יום ראשון אחת לשבועיים יהיה יום חופש, שאינו יום בחירה ובמהלכו היומנים של העובדים יהיו חסומים ולא ניתן יהיה לקבוע במהלכו פגישות. החברה, שרוב עבודתה מתבצעת מול ארה"ב, בחרה ביום ראשון שכן יום זה הוא חלק מהסופשבוע בארה"ב, כך שרצף העבודה לא נפגע.
מגפת הקורונה טרפה את הקלפים, וטשטשה את הגבולות בין חיי העבודה לחיים האישיים עם המעבר לעבודה מהבית. יוזמה זו היא רק אחת מהדרכים בה החברה נוקטת על מנת להבטיח איזון בית-עבודה ולעודד את העובדים להקדיש זמן לצרכים האישיים שלהם.
"גראבהאב מקפידה להשקיע בעובדים כחלק מה DNA של החברה", אומר טמיר קליין, מנהל מרכז המחקר והפיתוח של גראבהאב ישראל. "אנחנו מאמינים כי כל עובד אחראי על זמנו האישי, על ניהול המשימות ועל ביצוען בצורה הטובה ביותר. מעבר לשינוי זה, אנחנו נמשיך להיות קשובים לעובדינו ולבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת לתת להם את הפתרון הטוב ביותר לצרכים האישיים שלהם".

מרכז הפיתוח של גראבהאב בארץ מונה מעל ל-50 עובדים העוסקים בעיקר בתחומיProduct ,Design ו-R&D. המרכז נמצא בתנופת גדילה משמעותית ומתוכננת גדילה של כ-40% במהלך 2022.
Grubhub היא חלק מ-Just Eat Takeaway.com, מרקט פלייס מוביל ובינלאומי למשלוח מזון אונליין. החברה מחברת  בין יותר מ-32 מיליון סועדים עם האוכל שהם אוהבים מהמסעדות המקומיות האהובות עליהם. Grubhub מעלה את הזמנת האוכל באמצעות טכנולוגיית מסעדות חדשנית, פלטפורמות קלות לשימוש וחווית משלוח משופר, הכוללת יותר מ-300,000 מסעדות שותפות בלמעלה מ-4,000 ערים בארה"ב.
מרכז הפיתוח של Grubhub בישראל הוקם בשנת 2018, לאחר רכישה של סטארטאפ בשם Tapingo שפיתח אפליקציה המאפשרת לסטודנטים להזמין אוכל באיסוף עצמי בקמפוסים בארה"ב. כיום בעזרת טכנולוגיית הענן המפותחת בארץ, יכולות Grubhub התרחבו לתחומים נוספים ומאפשרות להזמין בבתי מלון, ריזורטים ואיצטדיונים כמו Resorts World, FedEx Field ומאות אוניברסיטאות, המאפשרות לסטודנטים, מבקרים ואורחים להזמין אוכל, משקאות וכיבוד דרך אפליקציית Grubhub, וכך לדלג על התור ולפשט את תהליך ההזמנה. את מרכז הפיתוח בישראל מנהל טמיר קליין ומועסקים בו מעל 50 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה