השוק

רימון מגיעה לשוק הספרדי ורוכשת חברה ב-67.5 מיליון יורו

קבוצת רימון חתמה על מזכר הבנות עם חברה ספרדית שבו היא רכשה את מלוא מניותי בתמורה ל-67.5 מיליון יורו, לפני הורדת חוב פיננסי קיים וביצוע התאמות נדרשות
מערכת ice | 
יוסי אלמלם (צילום דוד מוסקוביץ)
קבוצת התשתיות והאנרגיה רימון דיווחה השבוע כי התקשרה במזכר הבנות לרכישת חברת ספרדית העוסקת בתחום הדחיקה והמנהור (יבשתי וימי) ברחבי העולם וזאת תמורת כ-67.5 מיליון יורו, לפני הורדת חוב פיננסי קיים וביצוע התאמות נדרשות. 
מזכר ההבנות נחתם עם חברת Europea De Hincas Teledirigidas, שהינה חברה פרטית שמשתייכת לקבוצת Terratest הספרדית וכן עם Terratest וזאת לרכישת מלוא מניותיה של החברה הפרטית וכן את כלל פעילות הדחיקה, על נכסיה הרלוונטיים, של Terratest.
לחברה הנרכשת יש ניסיון של מעל 20 שנים בתחום הדחיקה, והיא בעלת מומחיות לביצוע מנהור בסוגי קרקע שונים. פעילות הדחיקה של Terratest, לרבות באמצעות החברה הנרכשת, מתבצעת ב-5 יבשות שונות- דרום אמריקה, מרכז אמריקה, אסיה, אפריקה ואירופה.
 
חתימה על הסכם מפורט בין הצדדים וכן השלמת עסקת הרכישה מכוחו, כפופים לבדיקת נאותות שתבצע רימון וכן קבלת אישור דירקטוריון החברה. בנוסף, לאחרונה זכתה 'אופק-אתרים 10', חברת בת של קבוצת רימון במכרז של מקורות לביצוע רכש והנחת קווי פלדה בקוטר של 80 צול, לחיבור מתקן התפלה בגליל המערבי לרשת המים הארצית, בתמורה לכ- 200 מיליון שקל (בתוספת מע"מ).
יוסי אלמלם, מנכ"ל קבוצת רימון: "רכישת החברה הספרדית, ככל שתושלם, תהווה צעד משמעותי בתוכניות ההתרחבות של רימון לחו"ל. יש לנו היכרות רבה וארוכת שנים עם החברה הנרכשת מתוקף פרויקטים משותפים שאנו מבצעים, מדובר בחברה איכותית מאוד ובעלת מומחיות ייחודית וניסיון רב בתחום הדחיקה והמנהור שהינו תחום משלים וסינרגטי לפעילותינו. אנו רואים פוטנציאל עסקי רב ברכישה זו שתהווה מנוע צמיחה נוסף עבור רימון לשנים הבאות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה