השוק

בוליגו רוכשת נכס לוגיסטי בפנסילבניה ב-40 מיליון דולר

ההון העצמי שתשקיע בוליגו בעסקה עומד על 13 מיליון דולר; בלויגו רכשה לפני שבועיים מספר נכסים לוגיסטיים בארה"ב ובסך הכל מאז הקמתה ביצעה עסקאות נדל"ן בארה"ב ב-2.6 מיליארד דולר
ניצן כהן | 
איתי גורן מנכ"ל בוליגו קפיטל (צילום אושרית חכמון)
בוליגו ממשיכה להרחיב את הפעילות שלה בתחום המרכזים הלוגיסטיים בארה"ב ולאחר שרכשה אך לפני שבועיים מספר נכסים כאלה בארה"ב היא משלימה היום עסקה לרכישת מרכז לוגיסטי נוסף בפנסילבניה בכ-40 מיליון דולר.
הנכס הלוגיסטי נושא את השם Riverside business center והוא משתרע על פני כ-40 אלף מ"ר. התמורה המיידית עבור הרכישה היא כ-35 מיליון דולר, כאשר להערכת בוליגו, התמורה כוללת, לרבות ההון להשבחת הנכס, תעמוד על כ-40 מיליון דולר. ההון העצמי שתשקיע החברה בעסקה עומד על 13 מיליון דולר.

בוליגו הונפקה בבורסה בחודש ספטמבר האחרון. החברה הונפקה אז לפי שווי חברה של 320 מיליון שקל והיא נסחרת היום (לאחר גל הירידות של תחילת השנה) לפי שווי חברה של 780 מיליון שקל, מה שאומר שמי שקנה מניה בהנפקה הכפיל למעשה את כספו.
 בוליגו מתמחה בהשקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, בדגש על מקבצי דיור (מולטי-פמילי) מרכזים מסחריים, מרכזים לוגיסטיים ובתי אבות. בוליגו הוקמה בשנת 2012 על ידי המייסדים, המנכ"ל איתי גורן, אילן תמיר ואייל שלימק. בנוסף להשקעותיה בתחום הנדל"ן, ביצעה החברה השקעה בחברת Reigo סטארט-אפ בתחום הפינטק, שמתמקד במימון בשעבוד ראשון על נכסי נדל"ן בארה"ב על בסיס בינה מלאכותית.
באופן עקרוני תחום המרכזים הלוגיסטיים הוא תחום חם מאוד בארה"ב ומאז שפרץ לחחינו משבר הקורונה התחום הפך לוהט עוד יותר. תחום המרכזים הלוגיסטיים הוא אחד מהתחומים שמחייבים התמחות ספציפית ומשמעותית מאוד ובבוליגו טוענים כי יש להם את ההתמחות הנדרשת מה שהופך את המניה לאטרקטיבית עבור המשקיעים המוסדיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה