השוק

סוכריה לנגב: טופ גאם תקים מפעל ב-90 מיליון שקל

יצרנית תוספי התזונה תקים מפעל סמוך לשדרות, שיחל את פעילותו באמצע 2023. המפעל יצטרף למפעל הייצור הקיים של טופ גאם בשדרות, וצפוי לספק תעסוקה לעשרות עובדים

איתמר כהן | 
מפעל טופ גאם בשדרות (צילום טופ גאם)
חברת טופ גאם, המייצרת תוספי תזונה בצורה של סוכריות גומי, הודיעה היום (שני) כי תשקיע כ-90 מיליון שקל בהקמת מפעל סמוך לשדרות. החברה חתמה על הסכם שכירות לתקופה של 20 שנה, שבמסגרתו תשכור שטח של כ-11 אלף מ"ר (5,300 מ"ר בנויים) בפארק התעשיות ספירים.
המפעל החדש, שאמור להתחיל את פעילותו במחצית השנייה של 2023, יצטרף למפעל הייצור הקיים של טופ גאם בשדרות, וצפוי לספק תעסוקה לעשרות עובדים. החברה מעסיקה כיום יותר מ-100 עובדים, ופעילות המפעל החדש צפויה להגדיל את כושר הייצור של החברה פי שלושה.
 
רועי לוסטרניק, דירקטור ובעלים בטופ גאם, מסר כי "הקמת המפעל היא אמירה ערכית חשובה עבורי. כמו לאבי, דב לוסטרניק ז"ל אשר היה ממייסדי החברה, כך גם לי ולצוות ההנהלה בחברה חשוב להמשיך לחזק את הקשר עם אנשי שדרות והנגב - שהם חלק מהקוד הגנטי של החברה".
עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם, הוסיף כי "המפעל החדש יאפשר לחברה לתת מענה לתחזיות והביקוש הנובעים, בין היתר, מהסכמים ארוכי טווח שנחתמו עם חברות גלובליות מובילות בתחום תוספי התזונה והמזון".
טופ גאם, שהונפקה בבורסה בתל אביב בשנה שעברה ונסחרת כיום לפי שווי של כ-874 מיליון שקל, נמצאת בבעלות משותפת של המייסד ונשיא החברה, חי חיון, רועי לוסטרניק, וקרן AP Partners - שהשקיעה בחברה ב-2020 עם דיסקונט קפיטל וארקין השקעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה