השוק
סייבוריט תתחיל פיילוט במוסדות להשכלה גבוהה בארה"ב
סייבוריט חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת סודסקו שנחשבת לאחת השחקניות הגדולות בעולם בתחום ההסעדה המוסדית; סייבוריט תקים מספר מערכות שלה בחברות בהן סודקסו פעילה
חברת תחליפי הבשר הישראלית סייבוריט חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת סודסקו האמריקאית. במסגרת שיתוף הפעולה תקים סייבוריט מערכות שלה במספר מקומות בהן פעילה סודסקו כך שלקוחות החבה יוכלו להיחשף למוצר של סייבוריט ואם יהיה לכך ביקוש, פרישת המערכות של סייבוריט יגדל.
סודסקו נחשבת לאחת מחברות ההסעדה המוסדית הגדולות בעולם. החברה מדורגת כמעסיקה ה-18 בגודלה בעולם והיא פועלת בכ-80 מדינות ברחבי העולם עם הכנסות שנתיות של כ-22 מיליארד אירו, כשכמעט ממחצית ההכנסות הם מהפעילות של סודסקו בצפון אמריקה.
כאמור, במסגרת שיתוף הפעולה, בשנה הקרובה, לאחר תהליך תכנון מקיף מקדים, הכולל הקמת צוותים משותפים, פידבקים מקצועיים מצוות סודסקו ועוד. שתי החברות יתחילו פיילוט במוסדות להשכלה גבוהה בארה"ב. כחלק מהפיילוט יופעלו במוסדות מספר מערכות "רובוט שף" של סבוריט.
בנוסף, סוכם כי לסודסקו לסוקסו יש בלעדיות על השימוש בפתרונות של סבוריט בשוק ההשכלה הגבוהה והצדדים יבחנו פיילוטים נוספים ושיתופי פעולה לטווח ארוך. ההסכם שנחתם מקדם את סבוריט לקראת שלב המסחור בשוק בצפון אמריקה ויתרונו בחשיפה הגבוהה שתקבל החברה בקרב קהל היעד שלה - פלח השוק של בני 20-30 בארה"ב, אשר -47% ממנו מצהירים על עצמם כמפחיתי צריכת בשר.
חוסיין קיטאבוואלה, מנכ"ל תפעול השירות והמזון של סודקסו, צפון אמריקה, אמר כי, "השותפות עם סבוריט תשפר את יכולותינו לספק תחליפי בשר איכותיים, שהדרישה אליהם הולכת וגוברת. בשנת 2020, המכירות הקמעונאיות של מזון מהצומח עלו ב-11.4% ולשיא של 5 מיליארד דולר. במשך השנים סודקסו תומכת בחלופות מהצומח – שתורמים גם להיבטים סביבתיים וגם מגדילים את ההכנסות. השותפות הזו, עם סבוריט, תאפשר לנו להרחיב את היכולת להציע לצרכנים מבחר אפשרויות".
רחלי ויזמן, מנכ"לית ומייסדת-שותפה בסבוריט, ציינה: "הבחירה של סודקסו, כמובילת שוק, לחבור אלינו היא הבעת אמון ורוח גבית לפתרון שסבוריט מפתחת ולהצעת הערך הייחודית שלה. אני משוכנעת כי המומחיות של סודקסו בשוק ההסעדה הבינלאומי ובצפון אמריקה, בפרט, יתרמו רבות למיצוי הפיתוח והאצת קצב החדירה של מוצרינו בשוק הבינלאומי בדגש על השוק האמריקאי".
הטכנולוגיה של סייבוריט משלבת חומרים ממקורות צמחיים באמצעות רובוט המשלב ייצור דיגטלי הכולל שיטות בישול מתקדמות של כמה קציצות בו זמנית. יצור כל מנה נעשה בתוך מערכת "רובוט-שף", המשלב ייצור דיגיטלי כולל צליית המנות. הרובוט מאפשר פרסונליזציה של המנה בממדים רבים על פי העדפות של הצרכן, ללא מגע יד אדם. החברה השלימה את שלב הפיתוח של ה"רובוט שף" והחלה לייצר אותו במטרה לבצע פיילוט ראשון מסוגו בישראל, ברשת ההמבורגרים BBB.
סייבוריט היא חברת הפורטפוליו הראשונה של שותפות המו"פ מילניום פוד-טק, הונפקה בבורסה בתל אביב בנובמבר האחרון, וגייסה לקופתה 42.6 מיליון שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה