השוק

צ'ק פוינט מכה את התחזיות: הזינוק במתקפות הסייבר הגדיל את ההכנסות

העלייה החדה במספר מתקפות הסייבר הביאה להכנסות רבעוניות של 526 מיליון דולר לעומת 506 מיליון דולר ברבעון המקביל
ניצן כהן | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום ויקיפדיה, מתוך עמוד הפייסבוק של צ'ק פוינט)
צ'ק פוינט דיווחה בשעה האחרונה על תוצאות הרבעון השני של השנה. הרבעון השני היה מאופיין בעלייה דרמטית במספר התקפות הסייבר מה שחייב את החברות להיערך בהתאם ולהצטייד במערכות הגנה מתאימות. צ'ק פוינט היא אחת החברות המובילות בענף ולכן מעניין היה לראות את התוצאות הרבעוניות שלהם.
בסיכומו של רבעון סיימה החברה את הרבעון עם הכנסות של 526 מיליון דולר לעומת 506 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד שנזכיר היה רבעון בו חלו מגבלות תנועה מחמירות ברחבי העולם מה שחייב ארגונים לעבור מהבית וזה בתורו חייב את החברות לרכוש מערכות הגנה מתאימות. העלייה בהכנסות הרבעוניות של צ'ק פוינט מגלה כי שילוב של האצה בעבודה מרחוק ועלייה דרמטית במספר מתקפות הסייבר השתרשרה מהר מאוד לתוצאות הכספיות שלה.
הרווח התפעולי של צ'ק פוינט כמעט ולא השתנה והסתכם ב-222 מיליון דולר לעומת 221 מיליון דולר ברבעון המקביל. בנטרול אירועים שהוגדרו על ידי החברה כ"חד פעמיים" הסתכם הרווח התפעולי ב-257 מיליון דולר לעומת 253 מיליון דולר ברבעון המקביל.
הרווח החשבונאי הנקי של החברה ירד ל-186 מיליון דולר לעומת 196 מיליון דולר ברבעון המקביל. המס ששילמה החברה ברבעון החולף, על בסיס חשבונאי, הסתכם ב-47 מיליון דולר לעומת 43 מיליון דולר ברבעון המקביל.
במונחי רווח למניה הסתכמו רווחי החברה ב-1.38 דולר, ללא שינוי לעומת הרווח למניה ברבעון המקביל כשבניטרול אירועים חד פעמיים הסתכם הרווח למניה ב-1.61 דולר לעומת 1.58 דולר ברבעון המקביל.
גיל שוויד אמר עם פרסום הדוחות הכספיים של החברה כי היא חוותה רבעון מצויין בו איתרה עלייה של 93% בהיקף מתקפות הסייבר לעומת היקף המתקפות בשנה שעברה. כשמזקקים את הנתונים מגלים כי בחודשיים האחרונים עלו מספר מתקפות הכופר על הארגונים השונים ב-20% כשבחצי השנה האחרונה עלו מספר מתקפות הכופר ביותר מ-40%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה