השוק

הנדל אישר את המיזוג של בזק בינלאומי עם yes, ועד אלפא: "שר של מונופולים"

על פי החלטת שר התקשורת: שתי החברות יהפכו לחברה אחת שתשווק חבילות משולבות טלוויזיה ואינטרנט, תוך שמירה על רמת שירות הלקוחות וההפרדה המבנית מבזק. ועד אלפא: "יועז הנדל כי הוא שר התקשורת של המונופלים הוט ובזק ולא של מדינת ישראל"
יאיר מור |  10
יועז הנדל (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
שר התקשורת, יועז הנדל, אישר הבוקר (שני) את המיזוג בין החברות בזק בינלאומי ו-yes, במסגרת ההפרדה בינן לבין חברת האם בזק. האישור הגיע לאחר בחינה יסודית של המלצת הדרג המקצועי במשרד, בכפוף להתחייבותה של החברה החדשה לשמור על רמת שירות הלקוחות ועל ההפרדה המבנית הנחוצה לקיום התחרות בשוק התקשורת.
בזק בינלאומי התחייבה כי המנויים יעברו ליס באופן שלא יפגע ברמת השירות, וכי ההפרדה בין החברה החדשה לחברת האם, בזק, תישמר באופן שיאפשר את המשך התחרות בשוק האינטרנט בישראל.
ממשרד התקשורת נמסר כי "המשרד סבור שהמהלך לא יפגע ברמת התחרותיות בשוק התקשורת, וימשיך לפעול על מנת לשמור על 'מגרש משחקים' מאוזן, המאפשר תחרות הוגנת בין השחקניות השונות בשוק".
ברקע החלטתו של הנדל, סכסוך העבודה שהוכרז על ידי ההסתדרות המייצגת את ועד אלפא - הועד המאוחד בין עובדי פלאפון ובזק בינלאומי, וזאת לאחר החלטת ההנהלה למיזוג והעברת עובדי בזק בינלאומי לחברת yes  - דבר המעלה את האפשרות לפיטורי מאות עובדים.
יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי אלפא תקף את ההחלטה בחריפות "פעם אחר פעם מוכיח יועז הנדל כי הוא שר התקשורת של המונופלים הוט ובזק, ולא של מדינת ישראל. חבילת הפינוקים וההטבות שהוא חילק להן בשנה האחרונה רק מעצימה את המונופול שלהן עוד יותר. בדיוק בשביל רגעים כאלו התאגדנו לפני מספר שנים".
ועד העובדים שהחל בהפגנות מול בעל השליטה בבזק ומול רן גוראון מנכ"ל חברות הבת אלפא,  הוסיף: "האישור שניתן ע"י שר התקשורת לא מחייב אותנו כעובדים, ורק מדגיש את חשיבות המאבק שלנו ודרישה להסכם אחד עבור כלל עובדי חברות הבת. מבחינתנו, המאבק נמצא רק בתחילתו, מתוך ידיעה ואמונה כי השלם גדול מסך חלקיו, ואנו ממשיכים לפעול במספר ערוצים כדי להבטיח את הבטחון התעסוקתי והזכויות של כלל העובדים".
תגובת וועד עובדי yes: "היום אנחנו מציינים עוד חיזוק למעמד העובדים והוועד. אישור משרד התקשורת למיזוג "בזק בינלאומי" לתוך "yes" מבטיח את עתידה של החברה, הנחשבת למותג החזק בשוק התקשורת, לחברה החזקה בענף. המיזוג יאפשר להרחיב את מגוון המוצרים והשירותים ויבטיח את עתידם של העובדים. אנו ממשיכים במשא ומתן אינטנסיבי ואפקטיבי מול הנהלת החברה לשיפור תנאיהם, לאחר הצלחתנו להשאיר את מטות yes בחברה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אוי כמה טימטום. מבטיח הבטחות סרק
    ברוך 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סיכוי שההבטחות האלה יקיימו לאורך זמן. כנראה שאתה תמים מדי בכדי להבין מי אלה החברות האלה. גזלני ציבור.
    סגור
  • 8.
    גי 5 בלי תו תקן
    יוסף 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה כסף קיבלתם ואיזה אגנדה אתם מקדמים מושחט
    סגור
  • 7.
    מיזוג בזקבנלאומי
    אילנה פנחב 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימזגו עם הירח העיקר שנוכל לגלוש בביטחה ובלי ניתוקים משלמים הרבה כסף ולא נהנים כבוד שר התקשורת
    סגור
  • 6.
    הנדל מושחת שמלוטף ע"י התקשורת ! (ל"ת)
    אסף 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מיזוג בין יס לבזק בנלאומי
    שלמה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע לבדוק מה עומד אחר ההחלטה שלו
    סגור
  • 4.
    שוחד
    שמש 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לו זה היה בנימין נתניהו כבר הייתה נפתחת חקירה שבסופה הוראה של מנדלבליט לפרקליטות להגיש כתב אישום נוסף נגד נתניהו בגין שוחד תמורת צמצום התחרות בשוק התקשורת
    סגור
  • 3.
    תמשיכו להלל אותו אתר שמאלני קיצוני (ל"ת)
    אמי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מיזוג בזקבנלאומי
    אילנה פנחס 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אף שר תקשורת שהקשיב ללקוחות שלו כמו השר הזה ואין קשר בן שמאל וימין די עם השטויות האלה
    סגור
  • 2.
    תמשיכו להלל אותו אתר שמאלני קיצוני (ל"ת)
    אמי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חרטא
    ידידיה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לעבור הנדל רצית שינוי קבלת לך תראה את הנגב בוער והצפון בוער ואתה מברבר על בזק וכבלים ודור 6 מעניין את הקטנים. תתקדם הנקמה תגיע כשייתבססו אויבך מבקשי רעתך תתעורר אדם קטן ומפוקפק
    סגור